Pyres Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Beste mede leden, ik kom er niet uit om mp te spelen, ik wil graag dat jullie me tips geven dat ik geholpen kan worden en de volgende keer ik andere weer kan helpen.. Bedankt alvast!!! Pyres Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Als je nou vermeld op welke platform je speelt, kúnnen we je ook helpen. Nu moeten we maar gaan raden of je een PS3, Xbox360 of PC hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik raad je eerst en vooral aan om de Multiplayer pagina op WikiGTA eens te lezen. Daarnaast topic verplaatst naar het Multiplayer forum omdat het daar beter past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pyres Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik speel op pc, ik heb op GTA wiki gelezen maar daar staat niet hoe je stap voor stap online kan spelen, er staat alleen over multiplayer met de rangen.. PYRES Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ik leg het je dan maar even in het kort uit: Je opent je GSM met het pijltje naar omhoog, daarna selecteer je Multiplayer, je selecteert een Player Match of Ranked Match (het verschil hier tussen zit 'm in het opslaan van het geld dat je verdiende, in Player Match kan je ook vrienden uitnodigen, wat in Ranked niet kan (behalve in Party Mode)) en daarna selecteer je een mode naar keuze, uitleg over de modes kan je hier vinden. Hoe het verder moet zal je vanzelf wel vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pyres Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Er staat dat ik een Windows live update moet doen maar ik heb geen verbinding zeggen ze dan. terwijl me verbinding uitstekend is, kan ik ook updaten zonder in het spel te zitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Die update is een patch en moet je uitvoeren wil je Live gebruiken. Singleplayer kan je gewoon blijven spelen zonder die patch maar Multiplayer niet. Ik had ook wel eens geen verbinding maar probeer het nu nog eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pyres Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ja, bedankt jongens Top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.