Jump to content

Wat vind jij van MSN 7

Wat Vind jij van MSN 7  

1. 1. Wat Vind jij van MSN 7

• Echt vet man
      9
    • Alleen de winks zijn stoer
      1
    • Winks zijn errietand maar veder echt top
      3
    • Bagger shit
      7
    • Vet maar hij doet het niet altijd
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vindt msn 7.0 niet het beste van de msn series

6.2 vindt ik de beste

het enigste wat bagger is aan msn 7.0 is

- winks

- packs

- nu kan je ook tekst achter je naam (heel raar)

timovich

Als ik een pack download met bijvoorbeeld dynamische avatars dan crasht Msn.

Als het downloaden bijna klaar is (dus alle streepjes) wordt Msn gesloten

ik heb het niet.

opnieuw instaleren kan mischien helpen.

of het licht aan je internet verbinding

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• T@rget

5

• Arjen

3

• The Outlaw

3

• -Richard-

3

Geplaatst:

Ik heb ook msn7...Ik vond het wel leuk, maar ik moet nu eerst 10 pogingen doen om aan te melden :huh: Msn 6.2 is veel fijner..Maar zelfs daar had ik ook problemen mee :( Maja...Meestal doet msn7 het wel, maar soms totaal niet <_<

Geplaatst:

Ik heb gister msn 7.0 erop gezet, maar ik kan heel msn niet openen. Als ik Msn aanklik dan krijg ik 2 sec. een zandlopertje en dan gebeurter niks.

Maar ik krijg wel rechtonderaan dat ik nieuwe e-mails en zo heb, dus ik denk dat hij er wel op staat.

Weet iemand wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Geplaatst:

Had fgister me pc geformateerd en msn 7 erop gezet had het na 1 keer aanmelden al gezien. Gelijk gedeinstaleerd en msn 6.2 erop gezet.

Geplaatst:
Had fgister me pc geformateerd en msn 7 erop gezet had het na 1 keer aanmelden al gezien. Gelijk gedeinstaleerd en msn 6.2 erop gezet.

beetje gek dat hij het bij aantal van jullie niet doet en bij mij wel, al zit mijn PC vol met virussen(ik weet het ik wacht op mijn oom die XP pro er opnieuw opzet) maar ik ben bang dat ik er straks ook geen gebruik meer van kan maken!

Geplaatst:

Ik had vroeger op mijn oude computer door MSN Plus daardoor crashte me MSN steeds... Maar nu ik XP heb crasht MSN niet meer (ook niet door Plus)

Dus miss is kijken of wat dat is..? :rolleyes: :)

Geplaatst:
Ik had vroeger op mijn oude computer door MSN Plus daardoor crashte me MSN steeds... Maar nu ik XP heb crasht MSN niet meer (ook niet door Plus)

Dus miss is kijken of wat dat is..? :rolleyes: :)

Ik heb XP, maar ik denk dat ik vanmiddag weer 6.2 der op zet. :unsure:

Geplaatst:

Ik heb ook XP, en ik heb vorige week msn 7.0

erop gezet, en bij mij is er niks aan de hand,

ik vind deze msn veel leuker, ook al zijn er

allemaal van die rare plaatjes en geluidjes bij,

je kan er toch telkens om lachen. :lol:

En hij is nog geneen keer uitgevallen, of

niet dat ie er 10x over doet om op te

starten, bij mij is ie gewoon perfect!

Geplaatst:

'k heb 't als 'n motor van een oude auto gehad. :puh:

Start problemen.. maar als ie dan loopt.. dan loopt ie goed. :D

Geplaatst:

beetje gek dat hij het bij aantal van jullie niet doet en bij mij wel, al zit mijn PC vol met virussen(ik weet het ik wacht op mijn oom die XP pro er opnieuw opzet) maar ik ben bang dat ik er straks ook geen gebruik meer van kan maken!

Nouw mijn internet viel telkens weg en heel veel netwerk storingen en ik moet vaak dingen van de pc benede halen dus ik moest mijn pc wel opnieuw instaleren.

Geplaatst: (bewerkt)

ja, ik wilde daarnet 6.2 er weerop zetten. Maar ik kan hem niet meer vinden, en bij msn zelf kan ik hem niet meer aanklikken. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen? Zonder dat ik 30 virussen mee neem?

Edit: laat maar, ineens begint 7.0 bij mee te werken.... heel raar, maargoed hij doet het. Iedereen toch bedankt!

Bewerkt: door GTAspeler
  • 3 weken later...
Geplaatst:

(ik ben CJ_SA) tja ik heb nu nog steeds die MSN als me PC vekeerd afsluit of crasht doet MSN het niet meer Kan VP.DDL niet vinden zegt ie dan en een dagje later doet ie het weer (ik geen geduld om te w88 he)

Geplaatst:
Ik heb ook XP, en ik heb vorige week msn 7.0

erop gezet, en bij mij is er niks aan de hand,

ik vind deze msn veel leuker, ook al zijn er

allemaal van die rare plaatjes en geluidjes bij,

je kan er toch telkens om lachen. :lol:

En hij is nog geneen keer uitgevallen, of

niet dat ie er 10x over doet om op te

starten, bij mij is ie gewoon perfect!

mazzelaar ;) zo d8 ik er aan het begin ook over...

Geplaatst:
(ik ben CJ_SA) tja ik heb nu nog steeds die MSN als me PC vekeerd afsluit of crasht doet MSN het niet meer Kan VP.DDL niet vinden zegt ie dan en een dagje later doet ie het weer (ik geen geduld om te w88 he)

sluit hem dan goed af of niet laten crashen :puh: Maar misschien kun je hem een keer opnieuw downloaden en installeren. bij mij werkt ie nou :thumbsup:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...