Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk het wel maar niet snel. Over <10 jaar zullen we het denk ik wel weer spelen op de DS.

Bewerkt: door gerbieboy6
Geplaatst:

Ik denk dat de volgende game weer voor Game Boy(ben ik niet zeker omdat die niet zo bekend is) of PSP wordt (misschien eerst nog eentje voor de PC). Maar overm isschien 2 a 3 jaar zal er een nieuwe op de DS uitkomen want het zou snel zijn als er al meteen nog eentje voor de DS zou uitkomen omdat je met de PC / PS3 / XBOX360 meer kan uitwerken en door de meeste gebruikt wordt dan met een DS of PSP of gameboy.

Geplaatst:
Ik denk dat er niet snel eentje meer op de PC komt :cry: .

Huh :S hoezo.. PC, PS3 en XBox 360 blijven toch echt de hoofdplatvormen

De verkopen van Chinatownwars waren belachelijk slecht. Waarschijnlijk door het bekende R4'tje en omdat er weinig ''echte'' gamers zijn met een DS.

Dus nee, Ik denk niet dat er nog een TA voor de DS gaat komen. Misschien wel bij de ''DS 2''

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:
Ik denk het wel maar niet snel. Over <10 jaar zullen we het denk ik wel weer spelen op de DS.

Over 5 tot 10 is de DS uit, dus ik denk niet dat we het dan weer gaan spelen. Ik heb hem eerst met een R4 kaart gespeeld, maar daarna omdat ik een trouwe GTA-fan ben heb ik hem gekocht, zoals alle andere GTA's die ik in mijn bezit heb. Ik denk dat er nog eentje zal komen op de PS3, Xbox360 én PC. :)Niet op de DS. >=]

Geplaatst:

Ik geef een 15% voor de DSi. Verder denk ik van niet, de verkoop ging echt belabberd en er was al een leaked version. De volgende zal wel weer komen voor de (Next Gen) Consoles en de PC.

Geplaatst:

Ik denk eerder een GTA voor de wii. Deze spelcomputer hebben veel mensen. Maar ik denk ook weer niet want de mensen die een wii hebben zijn meestal jong (is ook wel bij ds).

Cylas

Geplaatst:

Inderdaad het duurt nog wel aardig lang voordat er een GTA game voor de DS komt.

Eerst komt er weer een GTA met daarin VC en een met daarin SA.

Op welke consoles die verschijnen zou ik niet weten.

Liberty City nieuwe stijl is nu verkrijgbaar voor alle consoles en de PC, behalve voor de PSP en de Wii.

Ze hebben er een prachtige en zeer uitgebreide stad van gemaakt, ik verwacht dat ze nu eerst een versie voor de PSP of de Wii maken.

Bewerkt: door clus
Geplaatst:
Liberty City nieuwe stijl is nu verkrijgbaar voor alle consoles en de PC, behalve voor de PSP en de Wii.

Ze hebben er een prachtige en zeer uitgebreide stad van gemaakt, ik verwacht dat ze nu eerst een versie voor de PSP of de Wii maken.

de psp zal best maar ik denk dat

de wii er niet echt voor geschikt is...

• 1 maand later...
Geplaatst:
DS is voor kleine kids...

Is dat genoeg? :puh:

Nee komt vast niet meer dat te danken is aan de slechte verkoop..

Daarom dat ze nu GTA CW op de psp uitbrengen om de slechte verkoop op de ds recht te zetten. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...