Jump to content

Ingame editor


Beany

Recommended Posts

Als je het op vista wilt gebruiken zul je MTA 1.1.1 nodig hebben , volgens mij is 1.1.2 ok bugged ofzo.

Nee, dan moet je alleen wat dingen wijzigen. En ik weet nog dat jij dat PDFje daarover had, dus misschien dat je die kan posten?

@Hieronder:

Daarom gebruik ik 1.1.2 :7

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet.

Gebruik 1.1.1, deze werkt wel. Als je bij het scherm (tijdens instaleren) waar je onderdelen moet aan vinken alles uitzet behalve mapeditor. Op deze manier kreeg ik 1.1.1 aan de praat.

Link to comment
Delen op andere websites

1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet.

Zowel ik als Remi hebben deze aan de gang gekregen op Vista hoor... Je moet alleen de volgende stappen doen:

  1. Browse naar de installatiemap van MTA (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas)
  2. Hernoem \mods\race\Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll)
  3. Hernoem de map \mods\editor naar map_editor
  4. Creëer de map \mods\map_editor\maps
  5. Kopieer de map \mods\race\models naar \mods\map_editor

Dan werkt ie wel :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

1.1.2 gaat gewoon niet werken op vista. Nooit niet.

Zowel ik als Remi hebben deze aan de gang gekregen op Vista hoor... Je moet alleen de volgende stappen doen:

  1. Browse naar de installatiemap van MTA (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas)
  2. Hernoem \mods\race\Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll)
  3. Hernoem de map \mods\editor naar map_editor
  4. Creëer de map \mods\map_editor\maps
  5. Kopieer de map \mods\race\models naar \mods\map_editor

Dan werkt ie wel :Y.

Het lijkt of het niet werkt. Maar het werkt echt. Op Vista van je Client.dll niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten.

PS. Die PDF is bugged.

PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/

Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie.

Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen.

Bewerkt: door jorD1
Link to comment
Delen op andere websites

Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten.

PS. Die PDF is bugged.

PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/

Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie.

Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen.

Ik heb nog een probleempje..

Als ik opsla, dan geeft hij een runtime error..

Ja ik heb CLEO mods voor een speedometer..

maar ik denk niet dat dat het probleem is? of toch wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Inplaats van rename kan je als je klaar bent met stap vijf gewoon de race map deleten.

PS. Die PDF is bugged.

PS2. tijdens maken van die pdf heb ik perongeluk 1.1.2 geinstaleerd en nu is mta gecrasht. :/

Edit: Als je de race uitvinkt bij het instaleren heb je die hele client.ddl niet en werkt alles toppie.

Edit2: Op vista gebruik een schone GTA-SA, die niet gemod of veranderd is, tijdens installeren van mta. Zo heb ik hem net er weer op gekregen.

Ik heb nog een probleempje..

Als ik opsla, dan geeft hij een runtime error..

Ja ik heb CLEO mods voor een speedometer..

maar ik denk niet dat dat het probleem is? of toch wel?

Ik denk toch wel dat het die mods zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...