Qwertis Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 hey, Mijn rank bij rockstar social club is al tijden "new guy" Hoe krijg je dit omhoog? heb gegoogled, maar niks gevonden! alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 In bijvoorbeeld Hangman's Noose kan je geld verdienen om je rang hoger te krijgen. of bijvoobeeld Team Deadmatch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Het gaat in dit geval over de status op de site zelf. Waarschijnlijk is deze afhankelijk van het aantal videos dat je geüpload hebt en wat de overall rating daarvan is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Ja, want ik ben ook nog steeds ''new guy''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qwertis Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 ik heb al 1 vid geupload en ook al online gespeelt, maar ben het nog steets dus (new guy) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Bij mijn rank staat er ''The Finisher'' maar ik denk dat dat komt omdat ik Gta4 100% heb uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qwertis Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 ik heb gta ongeveer over de 60% uitgespeel, dan ben je toch geen new guy meer?! XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Daar was een topic over weet niet meer welke :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qwertis Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Daar was een topic over weet niet meer welke :$ kijk, das nuttig XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.