Jump to content

rocket launcher

CJ Johnson

Recommended Posts

yu, ik vraag me af hoe het komt dat ik veeel moeite heb met goed schieten met een rocket launcher

als ik bijvoorbeeld op een heli schiet zorg ike r altijd voor dat hij in het "witte richtvakje" vliegt en schiet dan maar nog gaat het heel moeilijk...

Delen op andere websites

yu, ik vraag me af hoe het komt dat ik veeel moeite heb met goed schieten met een rocket launcher

als ik bijvoorbeeld op een heli schiet zorg ike r altijd voor dat hij in het "witte richtvakje" vliegt en schiet dan maar nog gaat het heel moeilijk...

klopt..schieten met een rocket launcher gaat niet gemakkelijk..daarom raad ik je een hitte zoekende aan..als je dan voor een bepaalde tijd op een heli of auto mikt dan krijt je een rood rondje..dit betekend dat de kogel waar je ook naar toe schiet daar naar toe gaat..heel handig..veel sucses ermee!!

Delen op andere websites

klopt..schieten met een rocket launcher gaat niet gemakkelijk..daarom raad ik je een hitte zoekende aan..als je dan voor een bepaalde tijd op een heli of auto mikt dan krijt je een rood rondje..dit betekend dat de kogel waar je ook naar toe schiet daar naar toe gaat..heel handig..veel sucses ermee!!

;) Maar die heb je alleen niet zovaak tot je beschiking, tenzij je cheats gebruikt dan...

Delen op andere websites

Iedereen heeft daar moeite mee,

Bij bewegende objecten richt ik nooit

in de midden van het doel, maar een

stukje naar rechts op links, meestal

gaat het dan wel goed, als ze stil staan,

dan richt ik met het vizier een stukje

boven ze, dat lukt ook wel aardig.

Oefening baart kunst :D

Delen op andere websites

;) Maar die heb je alleen niet zovaak tot je beschiking, tenzij je cheats gebruikt dan...

je kan er gratis een vinden op t vliegveld in san fierro..tussen de 2 gas tanks...

Delen op andere websites

Slimste manier om hittezoekende rocket launcher te zoeken zonder cheats:

1.speel de missies bij toreno uit

2. ga naar het huis van toreno

3. pak de hittezoekende rocket launcher

4. save daar, en dan komt de hittezoekende rocketlauncher terug

5. blijf saven en pakken tot je genoeg kogels hebt (ik had ong. 100 kogels in 10 min) :D

dit kan je ook doen met de minigun die daar ligt en de flametrower en de gewone rocket launcher

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...