Jump to content

Pc opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Als ik mijn pc opstart moet ik altijd kiezen welk acount ik wil aanmelden.

Kan ik ook instellen dat mijn acount automatisch word aangemeld?

Geplaatst:

dan zul je bij gebruikersaccounts meotne kijken, hier staat het volgens mij in.

maar volgens mij kun je je niet automatisch aanmelden, je meot altijd eerst 1tje uitkeizen bij meerdere accoutns, en oo altijd een wachtwoord intypen

Geplaatst:

bij gebruikersaccounts "verander de manier hoe gebruikers in en uitloggen " , zoiets staat er, daar eens in kijken

verder kun je proberen .net framework 1.1 te updaten, en anders zie je zeker 2 accounts, een is je eigen de ander is een .net framework account, die kun je gewoon verwijderen en als het goed is hoef je dan geen acc meer te kiezen en start je pc meteen door naar windows.

Geplaatst:
Er staan 2 acounts op en de ander moet ook blijven.

Kan het dan wel?

Nee. Want als diegene van het andere account wilt computeren, komt hij dan in jouw account, en daar staan allemaal vieze plaatjes, waarvan jij niet wilt dat hij ze vind. Daarom krijg je het welkomsscherm, waar je een account kan kiezen. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Als je maar één account hebt, is dit idd irritant.

EDIT: Nu zie ik het pas: Je hebt dus meerdere accounts. Tja dan kan het idd niet.

Naja dan zet ik het voor andere mensen neer:

Dit kun je heel simpel veranderen:

Met Vista:

1. Ga naar menu start en typ in netplwiz.
  2. Haal daarna het vinkje weg bij Gebruikers moeten hun gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.

Met XP:

1. Ga naar start > Uitvoeren » Typ in control userpasswords2
  2. Bij de gebruikers tab, haal het vinkje weg voor Gebruikers moeten hun gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.
  3. In het Automatisch Aanmelden venstertje dat verschijnt, typ je de gebruikersnam en wachtwoord in voor het account dat je automatisch wil laten inloggen.

;)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Aanvulling op Dvt:

In XP had ik dit ook, doch zie je maar 1 account staan. Dat komt omdat je eens een update hebt geïnstalleerd waarbij er een ASP.NET-account wordt aangemaakt. Deze account is niet zichtbaar in het welkomstvenster. Je kan deze account zonder problemen verwijderden, want hij is eigenlijk voor niets nodig. Als je dan opstart en er is maar 1 account, dan zou het in principe meteen moeten opstarten, mits je géén wachtwoord hebt ingesteld op de desbetreffende account.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, kans is klein dat ik hier antwoord vind, maaruh: Weet iemand hier hoe je dit bij Windows ME doet? (Voor een oud downloads-pc'tje zonder beeldscherm en met VNC software.)

Ik krijg dat klassieke inlogschermpje waarbij je je gebruikersnaam en wachtwoord (niet ingesteld) moet intypen. Er staat 'Netwerkwachtwoord" bij. Er is maar één gebruiker ingesteld.

Heel misschien weet iemand dat...

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Heb je onder Windows Me niet zo iets als gebruikers accounts? Daarin zou je het ergens in moeten kunnen stellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...