L156 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Hallo, Kent iemand een site waar staat waar alle wasstraten zijn in San Andereas? ik gebruik namelijk de wasstraten mod. Gr, Brian Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 De enige die ik weet is de wasstraat in East Los Santos nabij de Cluckin' Bell. Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Als ik het goed heb zit er hier ook nog eentje. Ik weet niet zeker of hij echt daar zit, maar ergens in die buurt. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Volgensmij zat tussen de ringweg en de bovenkant van de strip in LV ook nog ergens een wasstraat. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Wat is een wasstraat? :$ Een gang waarin auto's worden gewassen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Oh Car Washes! Lol, wasstraten, weer zo'n woord waar Belgen nog nooit van gehoord hebben...:$ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Gebruiken Belgen wel een Nederlands woordenboek? klik Reageren
chips Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) offtopic: het is toch niet dat wij dat woord niet weten dat wij dom zijn, wij gebruiken nou eenmaal andere woorden dan jullie en omgekeerd. het is trouwens voor ons .BE Bewerkt: 3 juni 2009 door chips Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 offtopic: het is toch niet dat wij dat woord niet weten dat wij dom zijn,Ik zeg ook niet dat jullie dom zijn, daar begin jij nu over. wij gebruiken nou eenmaal andere woorden dan jullie en omgekeerd.Maar de voertaal is gewoon de Nederlanse taal.het is trouwens voor ons .BEOf je nu de Van Dale op de .nl of op de .be site raadpleegt: het woordenboek blijft gelijk. Maar al met al wel een late reactie. Vanaf nu weer on-topic en anders kan dit topic met pensioen (rusten dus). Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Wat raar zeg! Ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen zijn die dezelfde taal spreken dat ze niet weten wat een wasstraat is. Maar nu dit topic is gestart valt het me eigenlijk op dat er maar heel weinig wasstraten in SA zijn. Zo te zien maar drie ik had er wel veel meer verwacht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.