[B]ig [S]moke Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Nou de naam zegt het al Wat is dus de beste Off Road Auto in GTA IV ? ( Waar je dus lekker kan crossen op stranden enz. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 DSGregor heeft een autotopic gemaakt, daat staan alle 4WD en SUVs in, als je daar even kijkt kom je er wel achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) de contender lijkt me of de landstalker patriot en rancher Bewerkt: 19 mei 2009 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 de contender lijkt me of de landstalker Contender? Nou nee... De beste offroader is voor mij de Rancher. RANCHER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Hier staan er ook een paar (ook motors). Maar nu ff ontopic: Als je wil kun je even bij de wielaandrijving kijken op Wikigta waar al die dingetjes staan. En er was nog iets... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 ik neem voor dit soort zaakjes altijd de Patriot. Groot. zwaar, 4WD, en heeft grote brede banden dus ook veel grip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 ik neem voor dit soort zaakjes altijd de Patriot.Groot. zwaar, 4WD, en heeft grote brede banden dus ook veel grip! Ja klopt, dat is ook een hele goeie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ik ga toch ook akkoord met DST en kies voor de Rancher. De Patriot slipt nogal snel vind ik. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 ik denk sultan of sultan rs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ik ga voor de rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Ik ga toch ook akkoord met DST en kies voor de Rancher.De Patriot slipt nogal snel vind ik. grtz Tom Ja over die patriot heb je trouwens wel gelijk. wat ook een redelijke Offroader is is een Contender. deze is niet zo super groot en hij heeft integenstelling tot alle SUV's, RWD die Rancher heb ik trouwens eens getest bij die rotsen en het strand en deze rijdt IDD ook wel erg lekker! dus nu snap ik wel waarom jullie voor de Rancher gaan. de slechtere auto's voor dit werk zijn de: Cavalcade. Cavalcade FXT. Huntley Sport. Bewerkt: 11 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Ja over die patriot heb je trouwens wel gelijk.wat ook een redelijke Offroader is is een Contender. deze is niet zo super groot en hij heeft integenstelling tot alle SUV's, RWD die Rancher heb ik trouwens eens getest bij die rotsen en het strand en deze rijdt IDD ook wel erg lekker! dus nu snap ik wel waarom jullie voor de Rancher gaan. de slechtere auto's voor dit werk zijn de: Cavalcade. Cavalcade FXT. Huntley Sport. Mwa, de Contender is heel laag. Dat is juist kut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Huntley sport lijkt mij juist wel goed voor off road , best wel hoog enzo , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 De huntley sport mag dan wel hoog zijn( Mwah... redelijk) Maar hij heeft een zeer slechte grip op het zand en de rotsen en glijdt gemakkelijk uit. ik vind hem meer geschikt voor op de weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hoge auto's zijn juist slechter voor Offroading. Want een hoge auto zal eerder omvallen dan een lage, vanwege het zwaartepunt. Ik ga toch voor de Rancher, stoer uiterlijk, niet dat dat belangrijk is, veel grip, sterk. En natuurlijk de Patroit, groot sterk, en veel grip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.