TZG Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 er is toch nauwelijks offroad in gta iv? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Hoge auto's zijn juist slechter voor Offroading. Want een hoge auto zal eerder omvallen dan een lage, vanwege het zwaartepunt. helemaal met je eens. in mijn een-na-laatste post staan ook de slechtere en daarmee dus ook de hogere SUV's waarmee je beter niet kan Offroaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Hoge auto's zijn juist slechter voor Offroading. Want een hoge auto zal eerder omvallen dan een lage, vanwege het zwaartepunt. helemaal met je eens. in mijn een-na-laatste post staan ook de slechtere en daarmee dus ook de hogere SUV's waarmee je beter niet kan Offroaden in die linker hoek is veel natuur(geen idee wat naam is ) kan er alleen niet komen want ben nog niet zo ver. Savegames zijn er amper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Als je wilt offroaden, moet je echt hier zijn: Een smal (soort van) bergpaadje. Aan de ene kant zee, en aan de andere kant een grote rotsmuur over heel de lengte van het pad. Op het pad, waar je over moet rijden liggen rotsen en staan soms wat bomen. Je hebt redelijk wat Offroad-Skills nodig om over dit pad te rijden zonder je auto in het water te rijden. Snapmap. Je kunt ook naar het strand van Firefly Island gaan, daar hebben ze op het strand rotsen gelegd, als een soort paalhoofd. Deze gaan van halfverwege het strand tot een stukje de zee in, en het is moeilijk om over deze rotsen te rijden zonder het zand van het strand aan te raken. Snapmap. Groeten, Gta Bram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Als je wilt offroaden, moet je echt hier zijn:Een smal (soort van) bergpaadje. Aan de ene kant zee, en aan de andere kant een grote rotsmuur over heel de lengte van het pad. Op het pad, waar je over moet rijden liggen rotsen en staan soms wat bomen. Je hebt redelijk wat Offroad-Skills nodig om over dit pad te rijden zonder je auto in het water te rijden. Snapmap. Je kunt ook naar het strand van Firefly Island gaan, daar hebben ze op het strand rotsen gelegd, als een soort paalhoofd. Deze gaan van halfverwege het strand tot een stukje de zee in, en het is moeilijk om over deze rotsen te rijden zonder het zand van het strand aan te raken. Snapmap. Groeten, Gta Bram. Je locatie's zijn wel een aantal mooie tracks hoor! Je moet ze eens proberen met een Landstalker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Hoge auto's zijn juist slechter voor Offroading. Want een hoge auto zal eerder omvallen dan een lage, vanwege het zwaartepunt. Ik ga toch voor de Rancher, stoer uiterlijk, niet dat dat belangrijk is, veel grip, sterk. En natuurlijk de Patroit, groot sterk, en veel grip. Klopt, maar met een wat lagere wagen blijf je gauw steken als je over stenen gaat rijden enzo. Beste keuze voor mij is de Rancher, Patriot is ook best goed. Kutste is denk ik de Huntley, maar deze rijd ook best belabberd onroad dusja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Snapmaps doen het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Ja, de Huntley is meer een snelle SUV, meer voor op de weg. Hij heeft niet genoeg grip voor offroad, dan kun je inderdaad het best de Patriot of de Rancher nemen. De Rancher heeft ook weer niet zoveel power, maar hij heeft een korte wielbasis, en dat is ook wel makelijk om te offroaden. En dan de Patriot. Deze heeft veel power, en ook veel grip. Alleen is deze niet zo kort als de Rancher, en ook een stuk breder, maar door zijn vermogen en grip is het toch ook een van de beste Offroaders. Als je echt een goede Offroad auto wilt, moet je de NOOSE Patriot nemen. Die heeft meer vermogen en grip dan de normale Patriot. En ik heb daarnet ook even de Contender uitgetest. Hij heeft veel power, alleen het probleem is dat het een 2x4 is. Achterwielaandrijving. Zo kun je dus nergens komen als je offroad gaat. De Contender, Cavalcade, Patriot, Huntley Sport, Rancher en de Landstalker staan op wikigta onder de categorie SUV. Maar volgens mij klopt dat niet helemaal... De Contender, dat lees je hierboven wel al. De Cavelcade, een goede offroader maar de Cavelcade FXT staat er dan weer niet bij. De Patriot, ook een zeer goede offroader, maar de Noose Patriot staat er ook niet bij. De Huntley, dat hebben we ook al besproken, niet echt een goede offroader, meer voor op de weg. En dan de Landstalker, die hoort er wel bij. Het is niet mijn bedoeling om Wikigta af te kraken ofzo, want het is een hele goed Walktrough, maar alleen denk ik dat de SUV's niet zo goed kloppen. Groeten, Gta Bram. Bewerkt: 17 mei 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 De patriot zuigt echt zwaar voor offroad, ik schoof onmiddellijk weg op die stenen op 't strand. En dat terwijl ik met de rancher in no time en zonder het zand aan te raken van de ene kant naar de andere was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Ik vind het juist een goede auto, het ligt vast aan de bestuurder! Haha, nee grapje. Maar bij mij lukt het juist goed met de Patriot, misschien heb jij een andere rijstijl als ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Ik rij op de stenen, handbrake en tegelijk gas zodat ie lekker tractie creëert maar wel stil blijft staan, en dan de handbrake los laten zodat ie ineens vooruit schiet. Dus erop rijden, spatie en z indrukken, en dan spatie loslaten. da's mijn rijstijl op rotsen. Rock crawling style, lekker revven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) De patriot zuigt echt zwaar voor offroad, ik schoof onmiddellijk weg op die stenen op 't strand. En dat terwijl ik met de rancher in no time en zonder het zand aan te raken van de ene kant naar de andere was. Regende het meschien? want dan heeft een Patroit inderdaad een kut grip. Bewerkt: 17 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) De Landstalker, Cavalcade (/FXT) en Huntley Sport zijn echte Amerikaanse SUV's: Groot(kijk mij nou stoer zijn met m'n grote bak die ik nergens kan parkeren maar waarmee ik makkelijk een autootje opzij schuif), vrij snel voor z'n grootte, veel te mooie velgen met veel te lage bandjes, geen veerweg, geen grip, sowieso veel te laag. De naam zegt het al: Huntley Sport.. sport.. aaaight.. En dan SUV: Sports Utility Vehicle, met de nadruk op Sports.. Heb je dus niets aan offroad(tenzij het om een zandweggetje gaat, zoals naar de Sultan RS[/font], daar zijn ze nog wel aardig goed) *Herinnert zich de aflevering van Top Gear waar een Cadillac Escalade, Hummer H2 en Landrover RangeRover tegen elkaar raceten tegen een berg op... Rangerover won makkelijk.. Dit geldt dus totaal niet in IV* EDITje: Cavalcade is na wat proberen toch best goed met rockcrawlen en hellingen, komt weinig vast te zitten en heeft zat power maar niet heel veel grip. De Huntley Sport is voor hellingen best aardig, rijd redelijk makkelijk omhoog tegen redelijk stijle hellingen, maar deze zuigt weer best erg voor rockcrawlen. Landstalker is precies zoals ik al zei: soccer mom-style, dat ding wil echt niet offroaden xD Voor mij zijn de beste ook inderdaad gewoon de Rancher en de Patriot. De Rancher zou in het echt het beste zijn, maar doordat ik vaak als ik een stoeprandje op rij, gelijk met een onzichtbare balk tegen die stoeprand knal, zuigt het soms best wel als je bijvoorbeeld wil rockcrawlen. Die balk zou denk ik het collision(tastbare) deel van de vooras zijn, alleen het tastbare deel hangt veel verder naar voren en veel verder omlaag dan de werkelijk zichtbare as, ofwel dat, of de banden+velgen collision is tijdelijk vervormbaar, waardoor je eigenlijk met je wiel een stukje de rots/stoeprand in rijdt waarna die ophanging tegen de grond knalt.. (rij maar eens met een Rancher heel hard een paar verschillende trapjes op, dan merk je wat ik bedoel). De Patriot is een beetje te hoog eigenlijk, z'n grip is best aardig, maar ook deze wagen heeft een beetje te lage bandjes. Verder issie wel ok, vooral op zandweggetjes. De Bobcat is gewoon bagger offroad vind ik, hij spint te snel en heeft achterwielaandrijving, pluspunt is dat hij veel power heeft. De Contender zuigt denk ik net zo hard, want hij is vrij laag en is RWD. Als pluspunt, hij heeft veel power, en volgens mij toch best veel grip, hij trekt ook snel op(wat wel handig is voor rockcrawlen want dan kom je op die manier van Senneken toch best goed een helling op zonder aanloop). Op gewone zandweggetjes denk ik dat hij best goed is. EDITje: op zandweggetjes spint hij wat snel, maar ondanks dat hij zo laag en RWD is, is hij niet héél bagger met rockcrawlen!! En de Sultan(/RS/TT) is op zandweggetjes ook wel goed vind ik, vooral de TT, die RS is voor de weg wat geschikter aangezien hij niet heel veel grip heeft. Een SUV is trouwens niet altijd een offroader, SUV is normaal gesproken gewoon de algemene term voor praktisch alles wat groot, stoer, on-parkeerbaar en meestal Amerikaans is en wat eigenlijk een offroader had moeten zijn, maar dan de straat/sport versie ervan... offroaders zijn meestal juist geen SUV's, aangezien een echte offroader geen 'sport' is. BTW: @ GTA Bram, je snapmaps werken niet, maar ik zou wel willen weten waar je bedoeld(hou zelf wel van offroaden!) Bewerkt: 20 mei 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 @ Mythbuster: Een leuke plaats om te Rockcrawlen is op het strand van Firefly island. Helemaal onderaan op het eerste eiland. Daar hebben ze als een soort paalhoofd stenen gelegd. Daar kun je goed op Offroaden. Dan nog een plaats. In het Noordoosten. Als je vanaf het tweede eiland komt, en je rijd de Plumbers Skyway op (op het derde eiland). Dan neem je de eerste afrit. Niet naar links op het kruispunt voor Plumbers Skyway, maar de eerste afrit OP de Plumbers Skyway. Als je dan naar rechts gaat, en dan door een soort stenen poort naar links. Dan kun je doorrijden tot op het strand, en dan wijst het zichzelf. Ik hoop dat je de uitleg een beetje snapt, maarja, de Snapmap doet het niet, zal wel aan m'n pc liggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 @ Mythbuster: Een leuke plaats om te Rockcrawlen is op het strand van Firefly island. Helemaal onderaan op het eerste eiland. Daar hebben ze als een soort paalhoofd stenen gelegd. Daar kun je goed op Offroaden.Dan nog een plaats. In het Noordoosten. Als je vanaf het tweede eiland komt, en je rijd de Plumbers Skyway op (op het derde eiland). Dan neem je de eerste afrit. Niet naar links op het kruispunt voor Plumbers Skyway, maar de eerste afrit OP de Plumbers Skyway. Als je dan naar rechts gaat, en dan door een soort stenen poort naar links. Dan kun je doorrijden tot op het strand, en dan wijst het zichzelf. Ik hoop dat je de uitleg een beetje snapt, maarja, de Snapmap doet het niet, zal wel aan m'n pc liggen... IS daar ind e buurt een Sultan RS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.