.Senne Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Dat zijn de twee plaatsen waar ik en Mythbuster daarnet een portie rockcrawling hebben gedaan. @ Ikt: inderdaad, dat huis waar de Sultan RS staat ligt erg dichtbij dat strand. En we zijn daarnet tot deze conclusie gekomen: De rancher zou awesome kunnen zijn voor rockcrawling, maar door een bug in de collision kan je er niet goed mee op stenen rijden, en bots je precies tegen een muur. De patriot daarentegen werkt perfect, maar kantelt nogal snel en glijdt ook weer wat meer weg dan de rancher. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 gta bram , snap maps , iets aan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 gta bram , snap maps , iets aan doen? Ik zei toch dat het niet lukte? Ik heb een duidelijke beschrijving gegeven in een van mijn vorige posts. Als je die even doorneemt weet je ook wel waar het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 En dan komt het volgend probleem, zo veel offroad plekken zijn er niet echt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Ik pak meestal de Cavalcade, maar de Rancher werkt vaak ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 De fijnste off-roader vind ik de Rancher. Hier een afbeelding: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Met een patriot kun je vooral op firefly island bij het strand racen! Je slipt lekker de over de heuvels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.