gerbieboy6 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Idd. PiBWASSER Het kan ook zijn wat Cuban Gangster zegt. Maar ik denk meer in de richting van Duits waar stond dat? Reageren
megamaggot Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Dusche kan ook het woord Dousche aanduiden. Dat is Engels voor sukkel. Is dat niet gewoon 'Douche' van 'douchebag'? Reageren
z0nnebril Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 het 'Dusche' staat in het goud...het heeft volgens mij toch echt iets met 'Goldenshower' te maken...wat in het Engels beteken...ondergeplast worden... dus volgens mij is dit het en hat GTA Bram het goed Reageren
Gta Bram Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 @ Gerbieboy, ik kon de ringel S niet op mijn toetsebord vinden . @ megamaggot, wat bedoel je met 'douchebag'? Reageren
Kzaf Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Die eerste is droog maar zou hou ik ervan Reageren
Stopbord Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik weet niet of ze met 69 een standje bedoelen:Er zijn veel meer dingen met 69 in gta, zoals 69 street diner. p.s. wel grappig er staat boven de afbeelding: Reduced 69% zou dat ook een EE zijn? Alle 69's in GTA's duiden op het seks standje 69. lol Reageren
megamaggot Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 @ Gerbieboy, ik kon de ringel S niet op mijn toetsebord vinden .@ megamaggot, wat bedoel je met 'douchebag'? Dat is een scheldwoord als ik het goed heb. Reageren
Stopbord Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 piBwasser sta int boekse ma ook ingame Reageren
Royboow Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 ik vind de eerste wel leuk, maar hoeft natuurlijk geen EE te zijn (sorry voor late reactie, was een beetje op andere subforas aan het snuffelen en keek hier niet echt meer naar) Royboow Reageren
wernard154 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dat is dat ie verkleind is .Die 1e hoeft geen EE te zijn kan ook idd. voor iets anders staan. Die 2e was al bekend. Die 3e is wel goed gevonden maar daar zijn er zoveel van . ik heb hem anders nooit gezien msich omda ik nie zovaak er rond kijk Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 nogal droog http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=403,461 maar ok, dan een paar andere EE. zoals: 69Exchange, voor diegene die het niet wete: 69 is een standje. ik vond ook een lichtreclame Dusche (douche) in een restaurant. dat van ''69Exchange wat verwijst naar standje 69 komt niet alleen maar voor in gta 4 in SA kom je alles van 69 tegen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 nogal droog http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=403,461 maar ok, dan een paar andere EE. zoals: 69Exchange, voor diegene die het niet wete: 69 is een standje. ik vond ook een lichtreclame Dusche (douche) in een restaurant. dat van ''69Exchange wat verwijst naar standje 69 komt niet alleen maar voor in gta 4 in SA kom je alles van 69 tegen En bijna elke brandweerauto heeft het nummer 69 dacht ik. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Dat is dat ie verkleind is .Die 1e hoeft geen EE te zijn kan ook idd. voor iets anders staan. Die 2e was al bekend. Die 3e is wel goed gevonden maar daar zijn er zoveel van . ik heb hem anders nooit gezien msich omda ik nie zovaak er rond kijk Hij is er inderdaad, ik heb hem al eerder gevonden en op het forum gezet. Reageren
FGras Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Alles in alle GTA's ben 69 is een EE, het komt ook in bijna alle gta's een paar keer voor Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Alles in alle GTA's ben 69 is een EE, het komt ook in bijna alle gta's een paar keer voor In chinatown wars was ik nog niks tegengekomen met 69. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.