vinnieboy Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Hey, als ik GTA opstart via Rockstar Social club (druk op PLAY), dan wilt ie gaan opstarten en dan staat er een Venster: Dit programma reageert niet meer. Er is een onbekende fout opgetreden en het programma word afgesloten. {Annuleren} Ik heb Patch 1.0.3 gedownload en geinstalleerd van Rockstargames.com moet ik ook patch 1.0.1 en 1.0.2 doen? Of ligt het ergens anders aan? Aan mijn pc zal het toch niet liggen? Windows Vista Ultimate Intel® Core 2 Extreme QX9770 @ 3,6 Ghz Asus Rampage Extreme Moederbord 3x XFX GTX295 (2x DVI, HDMI, SLI) 1792 MB GDDR3, 2x448 bit brede interface, GPU: 576 MHz, Geheugen: 2000 MHz ?? Mvg GTAVince Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Hey, als ik GTA opstart via Rockstar Social club (druk op PLAY), dan wilt ie gaan opstarten en dan staat er een Venster:Dit programma reageert niet meer. Er is een onbekende fout opgetreden en het programma word afgesloten. {Annuleren} Ik heb Patch 1.0.3 gedownload en geinstalleerd van Rockstargames.com moet ik ook patch 1.0.1 en 1.0.2 doen? Of ligt het ergens anders aan? Aan mijn pc zal het toch niet liggen? Windows Vista Ultimate Intel® Core 2 Extreme QX9770 @ 3,6 Ghz Asus Rampage Extreme Moederbord 3x XFX GTX295 (2x DVI, HDMI, SLI) 1792 MB GDDR3, 2x448 bit brede interface, GPU: 576 MHz, Geheugen: 2000 MHz ?? Mvg GTAVince heb je gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 start het spel via launchgta4.exe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinnieboy Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 start het spel via launchgta4.exe ?? Waar vind ik dat? En NEE ik heb niet gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 start het spel via launchgta4.exe Waar vind ik dat? In de map waar je GTA IV geïnstalleerd hebt. Meestal is dit C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Als je patch 1.0.3 geïnstalleerd hebt heb je ook automatisch de verbeteringen van 1.0.1 en 1.0.2 meegeïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen. Je kan ook GTA IV eens herinstalleren, en de drivers van je videokaart updaten. Als het dan nog niet lukt, dan zal het liggen aan je PC, want die is gewoon te goed. Volgens mij speel jij op Highest met een gemiddelde framerate van 100 ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno8 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) start het spel via launchgta4.exe Waar vind ik dat? In de map waar je GTA IV geïnstalleerd hebt. Meestal is dit C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Als je patch 1.0.3 geïnstalleerd hebt heb je ook automatisch de verbeteringen van 1.0.1 en 1.0.2 meegeïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen. Je kan ook GTA IV eens herinstalleren, en de drivers van je videokaart updaten. Als het dan nog niet lukt, dan zal het liggen aan je PC, want die is gewoon te goed. Volgens mij speel jij op Highest met een gemiddelde framerate van 100 ofzo. Ik heb hetzelfde probleem... computer net nieuw uit doos (letterlijk, vandaag van Dell binnengekomen, een studio XPS 16). Ik had alvast via marktplaats een legale GTA 4 versie, maar na installatie de melding: "Grand theft auto IV werkt niet meer" en ik mag afsluiten. Na installeren van Patch geen verschil. Ben nu het hele spel opnieuw aan het installeren. Niet echt een goede eerste indruk die ik op deze manier krijg. edit: opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt... wat een gedoe! Bewerkt: 25 mei 2009 door arno8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 voer je hem uit asl admin? Heb je alle software geupdate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Was een GTX295 niet 2x GTX260? En jij hebt 3x GTX295= 6xGTX260. Ik dacht dat max Quad was voor videokaarten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno8 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Ik heb alle laatste drivers (volgens windows Vista iig) en ik heb het sterke vermoeden dat ik dit gezeik niet zou hebben als ik gewoon XP zou hebben, maar zo worden ze tegenwoordig niet meer geleverd... Dit is de melding die ik krijg als ik meer details vraag: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: GTAIV.exe Versie van toepassing: 1.0.3.0 Tijdstempel van toepassing: 499dc616 Naam van foutmodule: ntdll.dll Versie van foutmodule: 6.0.6001.18000 Tijdstempel van foutmodule: 4791a7a6 Uitzonderingscode: c0150004 Uitzonderingsmarge: 00009cac Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: 9d13 Aanvullende informatie 2: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8 Aanvullende informatie 3: 9d13 Aanvullende informatie 4: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8 Bewerkt: 25 mei 2009 door arno8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Ik heb alle laatste drivers (volgens windows Vista iig) en ik heb het sterke vermoeden dat ik dit gezeik niet zou hebben als ik gewoon XP zou hebben, maar zo worden ze tegenwoordig niet meer geleverd... Zo wordt wat niet meer geleverd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno8 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Ik heb alle laatste drivers (volgens windows Vista iig) en ik heb het sterke vermoeden dat ik dit gezeik niet zou hebben als ik gewoon XP zou hebben, maar zo worden ze tegenwoordig niet meer geleverd... Zo wordt wat niet meer geleverd? Foutje: ik dacht dat computers niet meer met XP worden geleverd, maar dat kan nog wel. Maar ik heb dus Vista... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Je zou eventueel XP kunnen kopen, maar ik zou eerst even wat andere dingen uitproberen voordat je een OS van 100euro koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno8 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Tja... Zou het zin hebben die dll uit de foutmelding te vervangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Je zou het kunnen proberen, maar ik weet niet of het het zal fixen. Zorg er wel voor dat je die DLL uit GTA IV neemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno8 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 Hij doet het! Ben gisteren tot half twaalf bezig geweest... maar dan heb je ook wat. Omdat andere spellen hetzelfde probleem hadden, besloot ik dat het aan de computer lag, ook al kwam die net uit de doos. Gelukkig had deze Dell een factory reset of zo iets, in ieder geval dat je hem terugbrengt naar hoe ie was toen ie uit de fabriek kwam. Dat gedaan en toen kreeg ik een andere foutmelding (weet niet meer precies, iets met 2000 op het eind). Dat bleek op te lossen door C++ (dat GTA zelf installeert) te verwijderen en vanaf de cd opnieuw te installeren. Dus nu draait ie... maar niet zo soepel en mooi als ik zou willen. Af en toe zie je bijvoorbeeld zwarte vlekken op textures... ik heb een ATI Radeon 3670. Heel lang geleden ook een ATI kaart gehad op een pentium 166 of zo en dat onding had hetzelfde probleem, dat werd toen opgelost door een andere kaart te kopen. Maar goed, dit is weer een ander probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.