Jump to content

GTA Werkt Niet Meer


vinnieboy

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Wel hoor

>>> Door Hanneswasco: Je bumpt hier een topic van meer dan één maand oud, gelieve in het vervolg naar de datum van de laatst geplaatste post te kijken voor je in een topic post.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wel hoor

>>> Door Hanneswasco: Je bumpt hier een topic van meer dan één maand oud, gelieve in het vervolg naar de datum van de laatst geplaatste post te kijken voor je in een topic post.<<<

Probeer maar.

Als je een OEM Windows in je wandelwagentje legt en je gaat naar de kassa dan geven al die site's aan dat je er een PC bij moet kopen, en dat ze niet los te koop zijn.

Please don't talk if you don't have the knowlege.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel hoor

>>> Door Hanneswasco: Je bumpt hier een topic van meer dan één maand oud, gelieve in het vervolg naar de datum van de laatst geplaatste post te kijken voor je in een topic post.<<<

Probeer maar.

Als je een OEM Windows in je wandelwagentje legt en je gaat naar de kassa dan geven al die site's aan dat je er een PC bij moet kopen, en dat ze niet los te koop zijn.

Please don't talk if you don't have the knowlege.

Ik heb bij Salland Automatisering een OEM versie van Vista gekocht, terwijl ik mijn PC al had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus het zelfde probleem maar een andere pc.

eerst heeft ie 3x tijdens het spelen blauw scherm gehad en nu zegt ie op eens tijdens het spelen GTA IV werkt niet meer ook RCT3 (Roller Coaster Tycoon 3) heeft het zelfde op de blauwe schermen na

ook als ik Race Driver Grid als ik die afsluit doet ie dat ook maar geen blauw scherm

GTA 4 met Patch 4

ook heb ik last van de beeld heel raar doet, rare kleuren, veel strepen er door heen enz.

Manufacturer:

MEDION

Processor:

Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz

Memory:

3070MB RAM

Hard Drive:

500 GB

Video Card:

NVIDIA GeForce 8600 GT

Monitor:

hp 7500 color monitor

Sound Card:

Realtek AC97 Audio

Windows Vista Home Premium SP1

Bewerkt: door melvingta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...