AriAron Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Hee volgens mij moet je om de 100% te halen, ook een aantal activiteiten doen met packie, little jacob en brucie. Ik heb dit niet heel veel gedaan tijdens het spel, ik kan alleen de autobom van little jacob doen, voor de rest niks. En ik hoef alleen nog maar de laaste missie (Deal of Revenge) en nog wat vliegende ratten en wat stuntjumps (daar ben ik nu mee bezig). Want ik wil graag alles uitgespeeld hebben voordat ik de laaste missies doe, dus ook die vriendschapsactiveiten. Echter de hele tijd dat ik een van hun drie (en ook Roman) bel, nemen ze niet op, dit is al vrij lang, en ik zou wel is weten wat ik fout heb gedaan en hoe je het kunt oplossen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Ik denk dat je gratis wapens bedoeld bij LJ. 1. Je kan ook naar de laatste missie nog met ze uit. 2. Je moet met LJ, Brucie en Packie alles doen bijv. eten, drinken, bowlen wat je met ze kan doen. 3. Je moet niet 's nachts bellen. Voor alle info kijk op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AriAron Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Ik denk dat je gratis wapens bedoeld bij LJ.1. Je kan ook naar de laatste missie nog met ze uit. 2. Je moet met LJ, Brucie en Packie alles doen bijv. eten, drinken, bowlen wat je met ze kan doen. 3. Je moet niet 's nachts bellen. Voor alle info kijk op WikiGTA. Nee ik bedoelde de autobom bij Packie, 1. weet ik, maar ik wil liever ervoor. 2 weet ik 3 weet ik:P maar toch doet ie het niet, ik heb bijv net Little Jacob gebelt om 23 uur, hij zou dus op moeten zijn en hij heeft gewoon zijn antwoordapparaat aanstaan, en dat is dus bij Brucie Packie en Roman ook het geval, ELK moment van de dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Roman hoef je niet EDIT: Bel je wel met bijv. bowlen, eten en drinken? Want als je gewoon op ''call'' drukt wil het natuurlijk niet. Bewerkt: 8 mei 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.NightFlower Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) maar toch doet ie het niet, ik heb bijv net Little Jacob gebelt om 23 uur, hij zou dus op moeten zijn en hij heeft gewoon zijn antwoordapparaat aanstaan, en dat is dus bij Brucie Packie en Roman ook het geval, ELK moment van de dag Dat probleem had ik ook bij Packie. Had afgesproken om te bowlen, alleen was ik onderweg de Pay 'n' Spray ingereden, waardoor blijkbaar de tijd vooruit spoelt. Zodoende ging die afspraak niet door en als ik dan belde dan wou hij ook niet meer afspreken of voicemail. Maar probeer is een paar keer te save, als je dan nog een keer probeert te bellen lukt het vaak wel Bewerkt: 8 mei 2009 door .NightFlower Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Kan het ook zijn dat je eerst de missie Deal of Revenge moet doen? (weet het niet zeker xD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Kan het ook zijn dat je eerst de missie Deal of Revenge moet doen? (weet het niet zeker xD) Nou hij wilt dus eerst alles uitspelen alvoor hij de laatste missies wilt gaan doen. Ik weet niet zeker of dit het geval is, maar tussen sommige missies in kan je niet uitgaan met bepaalde mensen. =( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Je kan gewoon voor de missie Deal of Revange. WikiGTA (even naar onder) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.