Jump to content

GTA 4 spacte m hard soms


Junkolove

Recommended Posts

OK ik kan GTA makkelijk draaien enigste wat beetje zuigt is dat ik 2 gig intern geheugen heb, maar dat moet genoeg zijn volgens mij want hij draait super !!!!

Maar op gegevene moment stottert de game, loopt vast en na 5 sec gaat ie door.

Maar soms gebeurt dit ook en loopt ie helemaal vast.

Het rare is als ik terug naar windows ga dan heeft ie maar 4 kleuren en staat ingesteld op 800x600.

Komt dit maybe door verkeerde driver ofzo ?? geen idee wat het probleem is.

( ik had eerst tijdje geleden nog al last van die fatal memory error maar das nu weg)

Maybe dat het komt door de nieuwe patch, maybe door te weinig intern geheugen, maybe door verkeerde driver.

ik heb 8800 gt Videokaart

2 gig intern geheugen

quad 2 core q6600 2.4 ghz

Bewerkt: door Junkolove
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • goldboy76

    7

  • Sprunk

    5

  • TaartJJ~!

    5

  • Junkolove

    5

Misschien wordt je pc te warm en daardoor de videokaart uitgeschakeld.

Hmmz nja zou heeeeeeeel maybe wel kunnen, maar heb goeie cooling volgens mij.

En als dat zo is, hoe kan ik dit oplossen zonder dat ik weer geld aan mn moet besteden.

Had nieuwe driver geinstaleerd werkte opzig erg goed, kreeg nog wel lag af en toe maar ging daarna wel verder.

Maar goed mn computer voelt wel wat warmer aan dan normaal.

Maar ja dan zou dit ook met crysis moeten gebeuren toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

Met Crysis word mijn PC warmer dan met GTA IV. Dus dan zou dat bij jou ook het geval moeten zijn.

Daarom, het zou heel misschienw wel kunnen want het gebeurt alleen echt als ik bijv met chopper aan het vliegen ben en hij veel tegelijk moet laden.

Maar sinds die nieuwe driver heb ik wel minder problemen en speelt ie super tot nu toe :tu:

Wel af en toe wat schokjes en dan denk ik dat ie vast loopt maar dan gaat ie na 5 sec wel verder.

Ik kan aan de achterkant van mijn pc wel dingen weghalen zodat het meer lucht krijgt maar of dit zo slim is weet ik nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

niks moest ik gewoon ff kwijt

OMFG? Post die rotzooi ergens anders NIET het heeft nergens mee te maken.

>>> Door Hanneswasco: En het is NIET aan jou om dat te zeggen. Maar je hebt wel gelijk.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon op een "vakkundige" manier een oude koeler bij de videokaart gehangen. Zijpaneel eraf voor de koude lucht aanvoer en klaar. videokaart blijft nu een stuk koeler. Want bij mij werd de kaart ook erg warm bij het spelen van gta 4 . Ondanks een best wel grote koeler op de videokaart. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon op een "vakkundige" manier een oude koeler bij de videokaart gehangen. Zijpaneel eraf voor de koude lucht aanvoer en klaar. videokaart blijft nu een stuk koeler. Want bij mij werd de kaart ook erg warm bij het spelen van gta 4 . Ondanks een best wel grote koeler op de videokaart. :Y

Je weet hopelijk dat dat averechts kan werken? het verwijderen van het zijpaneel kan een verandering in de airflow van de kast veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...