Jump to content

Nederlandse servers

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand leuke servers voor nederlanders? Of als je een site met een lijst vind? Dankje!!

Geplaatst:

Als je op [NL] zoekt, vind je sowieso al veel Nederlandse servers. Bovendien, dat een server bijvoorbeeld Amerikaans is, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Nederlanders (die ook wel opvallen door de [NL]-tag) op zitten! Enig verschil is misschien de lag/hoge ping die je op sommige servers zult aantreffen, wat met Nederlandse servers waarschijnlijk minder is.

Geen reclame gegeven, wel hulp geboden..

Geplaatst:

Verder hebben ook een aantal leden van dit forum een eigen server, waarvan je het IP dan in hun signature kan vinden. Dus met een beetje rondkijken op het forum kan je er ook al een paar vinden! ;)

Geplaatst:
Verder hebben ook een aantal leden van dit forum een eigen server, waarvan je het IP dan in hun signature kan vinden. Dus met een beetje rondkijken op het forum kan je er ook al een paar vinden! ;)

Inderdaad je zo bijvoorbeeld lid kunnen worden van The Covesight Community dat is een Corporation met server. Maar er zijn nog veel andere leuke Nederlandse servers.

Je moet gewoon even in dit subforum zoeken dan vind je er wel meerdere.

Een voorbeeld is de server: Bayside Town.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar in signature mag.

Toch?

[offtopic]Ook Rpas hater, D-V-D-K???

ik ook!

Edit:

Ik verander het in: mag geen ip poste,

Bewerkt: door jorD1
Geplaatst:
Maar in signature mag.

Toch?

ik ook!

Edit:

Dit topic is oud, en we gaan geen leden tegen andere servers opzetten. Of je F9, FRPG of RPAS kiest, ik je eigen keuze. En ik denk dat IPs in je signature ook niet mag.

Geplaatst:
Maar in signature mag.

Toch?

ik ook!

Edit:

Dit topic is oud, en we gaan geen leden tegen andere servers opzetten. Of je F9, FRPG of RPAS kiest, ik je eigen keuze. En ik denk dat IPs in je signature ook niet mag.

Geen reclame (een eenvoudige link naar eigen site in signature mag)

Ik versta een plaatje als eenvoudig.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zit in FRPG

Veel mensen haten RPAS omdat het leugens versprijd [dat wackoX de server heeft gehackt terwel dat niet waar is]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...