leettjuh Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Weet iemand leuke servers voor nederlanders? Of als je een site met een lijst vind? Dankje!! Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Sorry maar je mag hier geen reclame maken Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Als je op [NL] zoekt, vind je sowieso al veel Nederlandse servers. Bovendien, dat een server bijvoorbeeld Amerikaans is, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Nederlanders (die ook wel opvallen door de [NL]-tag) op zitten! Enig verschil is misschien de lag/hoge ping die je op sommige servers zult aantreffen, wat met Nederlandse servers waarschijnlijk minder is. Geen reclame gegeven, wel hulp geboden.. Reageren
David22 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Verder hebben ook een aantal leden van dit forum een eigen server, waarvan je het IP dan in hun signature kan vinden. Dus met een beetje rondkijken op het forum kan je er ook al een paar vinden! Reageren
The Hulk Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Verder hebben ook een aantal leden van dit forum een eigen server, waarvan je het IP dan in hun signature kan vinden. Dus met een beetje rondkijken op het forum kan je er ook al een paar vinden! Inderdaad je zo bijvoorbeeld lid kunnen worden van The Covesight Community dat is een Corporation met server. Maar er zijn nog veel andere leuke Nederlandse servers. Je moet gewoon even in dit subforum zoeken dan vind je er wel meerdere. Een voorbeeld is de server: Bayside Town. Reageren
jorD1 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Mag een reclame maken, maar wel zeggen: Zie mijn signature. Reageren
jorD1 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Maar in signature mag. Toch? [offtopic]Ook Rpas hater, D-V-D-K??? ik ook! Edit: Ik verander het in: mag geen ip poste, Bewerkt: 20 mei 2009 door jorD1 Reageren
Remcconen Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Maar in signature mag.Toch? [offtopic]Ook Rpas hater, D-V-D-K??? ik ook! Edit: Ik verander het in: mag geen ip poste, Dit topic is oud, en we gaan geen leden tegen andere servers opzetten. Of je F9, FRPG of RPAS kiest, ik je eigen keuze. En ik denk dat IPs in je signature ook niet mag. Reageren
jorD1 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Maar in signature mag.Toch? [offtopic]Ook Rpas hater, D-V-D-K??? ik ook! Edit: Ik verander het in: mag geen ip poste, Dit topic is oud, en we gaan geen leden tegen andere servers opzetten. Of je F9, FRPG of RPAS kiest, ik je eigen keuze. En ik denk dat IPs in je signature ook niet mag. Geen reclame (een eenvoudige link naar eigen site in signature mag) Ik versta een plaatje als eenvoudig. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik zit in FRPG Veel mensen haten RPAS omdat het leugens versprijd [dat wackoX de server heeft gehackt terwel dat niet waar is] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.