dos Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) hallo !! dit is een nieuw topic waarin ik meldt dat Apogee Software meer bekend als 3d realms faliet is het legendarische bedrijf dat als laast nog werkten voor take two makten de beroemde duke nukem games en holp mee aan max paine en prey de en uitgever van de eerste twee fps games wolfenstein 3d en doom ze zijn nu door hun lijtstte mile heen dat komt mede door hun ijgen schuld omdat ze het bekkende duke nukem forever niet konden wilden realiesen dat blijkbaar hun het hoofd heeft gekost de kans is zeer klein dat take two hun nog helpt of welk ander bedrijf dan ook de toekomst van dnf is onbekend wordt waarshijnlijk over genomen door een ander bedrijf van take two 1987 2009 r.i.p groeten van dos update het schijnt dat 3d realms niet halemaal faliet is maar een flink aantal werknemers is ontslagen ze moeten leven van hun donaties en verkopen op hun site ze zegen duke nukem met een ander bedrijf samen te gaan maken we zulen zien Bewerkt: 22 mei 2009 door dos Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik had het gister al gezien op gamekings.tv. Zonde dat een game waar ze 12 jaar aan werken zo moet eindigen. Duke Nukem ForNever Reageren
dos Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 zoals ik net wordt de game waarshijnlek over genomen door een andere studio van take two aptans hoop ik als duke fan Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 zoals ik net wordt de game waarshijnlek over genomen door een andere studio van take two aptans hoop ik als duke fan Sorry, had ik niet gelezen. Gebruik leestekens en alinea´s om het overzichtelijker te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.