Jump to content

Nintendo's Revolution onthult zich aan het publiek

Recommended Posts

Geplaatst:

Met de persconferentie van Nintendo op handen, begint toch eindelijk wat meer bekend te worden over de Revolution. Niet in de laatste plaats het uiterlijk van de console. Zoals Nintendo al heeft gezegd is het kleine ding maar zo dik als drie DVD hoesjes. Het straalt in ieder geval pure strakheid uit. Volgens Nintendo zal de Revolution maar twee tot drie keer zo krachtig worden als de Gamecube, maar omdat het concern meer de nadruk wil leggen op vernieuwende gameplay was dit te verwachten. Bekijk hier een aantal van de shots van de Revolution.

Bron Gamer.nl

Saai ding ja.

Hier maar geen Het Grote Nintendo Revolution topic over he? :puh:

post-90-1116348729.jpg

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• Sasuke

4

• Tha Real G.

3

• MadMike

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Was inderdaad te verwachten.

Maarja, voor Mario en die soort games hoef je geen übergraphics te hebben.

Dit is gewoon weer een console voor de jongere gamers :)

Geplaatst:

Ik vind het wel goed van die nintendo. maar ik ga hem niet kopen.

Jullie moeten dit ook niet gaan vergelijken met een ps3 een beetje dom <_<

Het is maar een nintendo beetje respect mag wel. ;)

Geplaatst:

Waarom allemaal zo negatief?

Jullie kennen er nog helemaal niks over behalve dat het 2 a 3 x zo krachtig is, kan best een leuk ding zijn..

Vooral voor de jongere gamers, nintendo heeft namelijk de licentie op Mario en Donkey Kong enzo..

Zelf vind ik dat Nintendo originele games maakt en altijd leuk blijft..

Maar om nu al te oordelen dat het een rot ding is vind ik fout, alleen omdat er nu zo'n grote PS3/X Box 360 hype is?

Geplaatst:

Op zich zo kwaad is tie niet. Wat se7en al zei dit is voor de jongeren gamers. Dus zo slecht is hij niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Pfè... Nu de PS op de markt is, maken we de Nintendo belachelijk, maar in de vroegere tijden was het hèt ding dat je moest hebben... Heb de allereerste nintendo nog, vind het zeker niet slecht ding. Wat maken graphics uit als er van die games zijn waar je de tijd helemaal vergeet ? Zoals Mario, Pacman etc ? Die hebben ook niet de beste graphics.

Sony en Microsoft gaan "met hun tijd mee", Nintendo ook maar blijft op z'n Nintendo's ( leuk ABN woord inderdaad ). Als ik hem kon krijgen, had ik hem genomen, vind het een goede verbetering tot z'n voorganger. Maar ik zal hier vast te maken hebben met... FANBOYS !

Hier mag net zo goed een sticky op komen. <_<

Bewerkt: door Sasuke
Geplaatst:

Super Mario 1,2,3 / Super Mario world en Super Mario 64 zijn Geniale spellen....waarom?

omdat Mario beperkte krachten heeft (vergrootpop / vuurbloem / Veertje / wasbeer pak.

Maar Mario Sunshine/ Luigi's mansion vindt ik dan klote spellen.

Beetje met stofzuigers spelen of met een waterspuit??

Nintendo is zoals Sasuke al zei een legende in de old days.

Jammer dat ze besloten hebben om de Mario-reeks uit te melken.

Geplaatst:

mij lijkt het wel goewd als Nitendo een uitgever gaat worden net zo als Sega

kunnen ze de licentie van Mario, Donkey Kong en Zelda doorzetten.

Sonic was eerst ook van Sega maar ze zijn gestopt met consoles maken en ze hebben Sonic wel doorgezet

Geplaatst:

Ik vind het wel vet dat hij zo klein is, maar het is heel jammer dat het ding nog tussen de schappen van XBox en Playstation ligt, voor de eer vam Nintendo kun je hem beter in de schappen van de handhelds leggen.

Ik ga hem niet kopen, omdat ik al helemaal uitgekekn ben op die Zelda,mario en Sonic.

En ik wil gewoon de PS3 :puh::D B)

Geplaatst:

eigenlijk maakt dat design van de nieuwe nintendo console's me niet uit.

ik wacht op een bericht dat ze eindelijk ook andere spellen als mario en donkey kong voor de nintendo gaan uitbrengen

Geplaatst:
Dat lijkt wel een grote boterhammendoos wa ne brol ze hebber er betere gemaakt

Als Nintendo op een ''boterhammendoos'' lijkt, dan is de PS3 een :

ps36vy.jpg

Geplaatst:
Was inderdaad te verwachten.

Maarja, voor Mario en die soort games hoef je geen übergraphics te hebben.

Dit is gewoon weer een console voor de jongere gamers :)

ik ken mense die 25 zijn en met de gamecube spelen dus dit is onterecht dat je zegt dat dit de jongere doelgroep is

in tegendeel

er zijn wel degelijk veel oudere mensen die spelen met de gamecube omdat de kwaliteit toch (hoe gek t ook klinkt) beter is (gemiddeld) dan van de Xbox en Playstation en k denk dat dit komt omdat ze bij Nintendo al zoveel ervaring hebbe dat ze vrijwel al1 maar kwaliteit make (niet alles is perfect maar toch)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...