Jump to content

Nintendo's Revolution onthult zich aan het publiek

Recommended Posts

Geplaatst:

Nintendo heeft de specificaties van de Revolution (werknaam) vrij gegeven. De spelcomputer maakt gebruik van een 512 mb groot intern geheugen, de controllers zijn draadloos, er zijn twee USB 2.0 poorten en hij beschikt over ingebouwde WiFi toegang, waarmee er online gespeeld kan worden.

De processor chip van de Revolution wordt door IBM geleverd en heeft de codenaam 'Broadway'. De graphics chip komt van Ati en gaat voorlopig onder 'Hollywood' schuil. De chip zou garant staan voor een geheel nieuwe speelervaring. Hoe sterk de chips zijn is nog niet bekend. - insidegamer

Je kunt ook spelletjes spelen van je Gamecube op de nieuwe console trouwens.

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• Sasuke

4

• Tha Real G.

3

• MadMike

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hij ziet er wel saai uit, maar als je van die mario spelletjes houd dan lijkt me dit toch wel een goeie console, sommigen hoeven niet van die populaire spelcomputers, maar houden het liever bij de Niintendo dat kan ik wel begrijpen.

Maar ik hoef niet zo'n ding

Geplaatst:

Nintendo heeft best wel goede games hoor.

Ik vinde de design wel mooi.

Straks nog kijken wat ie allemaal kan.

Geplaatst:

nintendo word minder vind ik

toen met de gameboy was nintendo nog

wel populair maar misschien kan

nintendo revolution de xbox360 en ps3

nog wel verrassen alleen dat betwijfel ik <_<

Geplaatst: (bewerkt)

En alweer is Sasuke een van de weinige die nog een beetje 'sense' praat hiero...

De Nintendo heeft niet alleen maar kiddy games hoor,

The Legend Of Zelda

Final Fantasy

Time Splitters

En vele andere...

Ok Nintendo wil en zal nooit de kiddy games verliezen, maare is het daarom slecht nee, Nintendo is groot geworden met dingen als Mario en Donkey Kong.

Ik vind het design wel veel strakker dan de Ps3 en 360.. :) Ook lijkt het me super om bijv. Super Smash of Timesplitters online te spelen...

Ik weet alleen niet of ik hem ga kopen aangezien ik ook een PS3 wil hebben..

Een goede kaart komt erin een Ati.., de Gamecube werd ook al ondersteund door Ati duz dat zal weer veel moois opleveren.. :D

Word hier ook een sticky over geopend... ?

Bewerkt: door Yohan

Ik vind net deze screen

1115709035.png

Ik vind deze wel 'revolutionair'.. B)

De is veel cooler

Edit: Sorry voor de dubbelpost...

Geplaatst:

1. Wat heeft die post nou weer voor nut?

2. Je weet onderhand wel waar de EDIT knop zit neem ik aan?!

1. Wat heeft die post nou weer voor nut?

2. Je weet onderhand wel waar de EDIT knop zit neem ik aan?!

@ Se7en ik dacht dat die screen in dit topic wel is fake kon zijn maare heb t verkeerd gelezen.. :rolleyes:

@ Gtadude Jah klopt ik maakte een foutje, maare deze is wel cooler.. :puh:

Geplaatst:
dat dit waarschijnlijk ook wel is de nieuwe Nintendo kan zijn...

hoezo dan>? de nintendo revolution is tog laten zien

Geplaatst:

Ik ben ook helemaal geen fan van nintendo maar

toch ben ik benieuwd hoe de spellen eruit zal

zien en hoe de nintendo revolution er echt uit gaat zien

Geplaatst:

Ik vind sommige spelllen van Nintendo best wel cool :)

O.a. The Legend of Zelda en Mario. Ik denk dat me broertje deze wel wil hebben :puh:

Geplaatst:

*staande ovatie voor Nintendo*

ze hebben hun naam weer helemaal waar gemaakt,geen super mega ding ofzo

maar een simpele,kleine console die perfect naast de video speler van je ouders past en die ook in het budget van je ouders/jijzelf past

het is voor mij de mooiste console van de drie next gens en ik word happy als ik er naar kijk ^_^

Nintendo doet opnieuw een poging om een doelgroep aan het gamen te zetten, namelijk de niet hardcore gamers maar de gamer die ook nog andere bezigheden heeft en dus geen fortuin wilt uitgeven aan een ding dat hij toch niet vaak gebruikt

en wat past er beter in de auto met een klein schermpje?

hier zit wél degelijk een strategie achter en ik verwacht ook goede verkoopsscijfers

ik weet al wat er binnenkort naast mn televisie/misschien zelfs computer(=inovatie?) ligt

Geplaatst:

wel men zegt al een tijdje dat dit niet de echte naam is (wel toen vind ik dit)

Op E3 raakte bekend dat de Nintendo Revolution slechts een codenaam is, ook al draagt die het revolution logo. IGN vroeg of de Revolution de echte naam zou zijn waarop Nintendo vice president van bedrijfszaken Perrin Kaplan antwoordde: "It's a codename. We have not finalized any names yet." De Nintendo DS was ook een codenaam maar na een lange tijd heeft Nintendo toch die naam genomen, de kans bestaat dus dat de revolution blijft. Ps. De nieuwe Game Boy Micro droeg de codenaam Oxy.

bron:gunk.be

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...