Yohan Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik hoop wel dat hij Revolution gaat heten vind ik namelijk wel een coole naam.. Ik ga helemaal mee in jou oordeel Ironf1st.. B) Reageren
.Maze. Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik vind hem zeker niet mooi, maar ik was toch niet van plan hem te kopen <_< Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) Ik hoop wel dat hij Revolution gaat heten vind ik namelijk wel een coole naam.. Ik ga helemaal mee in jou oordeel Ironf1st.. B) Revolutions = codenaam. Verbazingwekkend : De Revolution zal dankzij IBM vier 2,5 gigahertz PowerPC G5-class processors bevatten, zo schrijft de website TechTree. Als dit waar is zal volgens TechTree de Nintendo Revolution krachtiger zijn dan de PlayStation 3 en Xbox 360. It seems in this war of new consoles the only clear profit-maker is IBM. IBM has made the PowerPC-based core(s) for the Xbox 360, the Cell processor for Sony in conjunction with Sony and Toshiba, and also the Power-PC G5 based processor(s) for the Nintendo Revolution. Not one, but four! Yes, apparently the Revolution will feature FOUR 2.5 GHz PowerPC G5-class processors, codenamed "Broadway", and a graphics processor by ATI, codenamed "Hollywood", the dual-core RN520, with 16MB of frame buffer DRAM. Technically, this makes the Revolution a bit more powerful (2.5 x 4 > 3.2 x 3, 16 > 10). The Revolution also features 512 MB of memory. TechTree is betrouwbaar te noemen. Al eerder kwamen ze met de specificaties van de Nintendo GameCube die later waar bleken te zijn. Nintendo heeft echter nog niet gereageerd op dit gerucht. Je kunt het volledige artikel van TechTree over de Revolution Bewerkt: 26 mei 2005 door Sasuke Reageren
Slimm Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Dat zal wat worden zeg, de Nintendo die alles overwint, niet dat ik hem dan alsnog koop aangezien de games daar nooit zo leuk zijn vind ik. Reageren
Yohan Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Wooow... Dit zal wel te vet zijn van Nintendo.. :blink: Alsnog beter zijn.. Dat beloofd weer wat.. B) Reageren
gtaloser Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Wat heeft iedereen echt tegen nintendo ik vind het juist wel bot ik heb veel nintendo dingen: super N, N64, Gamecube, N DS, Gameboy. wat maak het uit dat ze niet zoveel schiet spellen hebben dat komt echt nog wel is een keer Reageren
Yohan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Wat heeft iedereen echt tegen nintendo ik vind het juist wel bot ik heb veel nintendo dingen: super N, N64, Gamecube, N DS, Gameboy. wat maak het uit dat ze niet zoveel schiet spellen hebben dat komt echt nog wel is een keer Jah en sommige mensen vergeten dat de eerste goeie FPS is geboren op de N64.. Zegt deze titel jullie iets: James Bond 007: Goldeneye.. De mensen die Nintendo te 'kiddy' vinden moeten is gaan kijken hoeveel non kiddy games Nintendo nog te bieden heeft.. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Ik vind Netendo best wel cool eigenlijk. Maar omdat wij verblind worden door games zoals GTA SAN ANDREAS gaan we heel groot denken. Reageren
MadMike Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 nintendo is wel goed maar vast niet zo goed als xbox360 of de ps3 <_< Reageren
Yohan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind Netendo best wel cool eigenlijk.Maar omdat wij verblind worden door games zoals GTA SAN ANDREAS gaan we heel groot denken. Mr. Yo je hebt helemaal gelijk... Ik heb nog helemaal geen oordeel over een van de 3 next-gen consoles ik wil ze eerst zel checken enz, en niet op screens en specs afgaan... Reageren
Renne Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind dat we nintendo zeker mogen waarderen. Ik denk dat zonder de nintendo geen x-box en ps2 waren geweest Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik denk eerder zonder Atari en Sega, Nintendo is voor 3e hands games. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind dat we nintendo zeker mogen waarderen. Ik denk dat zonder de nintendo geen x-box en ps2 waren geweest goeie opmerking Nintendo is eigelijk het brein van alle consoles Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 een paar uitspraken over de nitendo revolution(specificatiesgelekt zie 2-3): 1. De producer van het bekende Metal Gear Solid heeft goede hoop in de Nintendo Revolution. Wellicht wel een nieuwe Metal Gear game die richting deze nog erg mysterieuze console zal gaan? Hideo Kojima, producer van Metal Gear Solid 3 op de PS2, heeft onlangs aangegeven dat hij naast de PlayStation 3 wellicht ook interesse heeft in de Nintendo Revolution. Waarom hij heeft gekozen voor de PS3 voor volgend jaar, komt mede door het aantal Metal Gear games dat hij al op heeft uitgebracht voor Sony, ook de grafische mogelijkheden die zijn aangegeven vallen hem heel goed. Echter vindt hij het totaal niet erg als er games worden overgezet naar andere consoles, wat dus volgens Kojima over het bekende Metal Gear Solid 4 gaat. De kosten om zulke games te herdesignen en programmeren komen echter erg hoog uit; ook het aantal staffleden die er dus aan mee zullen werken. Wanneer Kojima een game voor de Revolution zou maken, wilt hij dat dit totaal iets anders is, en dus geen ordinaire port. We houden je op de hoogte, mocht Kojima dus plannen hebben voor de Revo in 2006. 2.Op het internet zijn vermeende specificaties van Nintendo’s aankomende console, de "Revolution" opgedoken. De website waar de specificaties gevonden zijn, de blogsite Nintendo Centrium, postte vorige maand ook een set met vermeende specificaties, welke nogal verschillen van wat er nu wordt beweerd. De "Revolution" zou voorzien worden van twee IBM 1,8GHz G5 processoren, een 7.1 geluidschip en een 600MHz grafische chip van ATI. Verder zou er 128MB snel hoofdgeheugen in zitten, en 256 MB trager gedeeld geheugen. De grafische chip zou een eigen geheugen hebben van 128MB. Als media zal er gebruik worden gemaakt van 6GB dics zo groot als een DVD, welke worden ontworpen door Panasonic. Het ziet er naar uit dat de “Revolution”, in tegenstelling tot de nieuwe Xbox en PlayStation, geen support zal hebben voor HDTV. Nintendo kwam vorige week met een verklaring dat de nieuwe console geen HDTV zal ondersteunen, aangezien dit hogere kosten zou betekenen in de ontwikkeling van de console en van spellen, iets wat aan de consument zou moeten worden doorbelast. Volgens woordvoerders van het bedrijf zouden de spellen er goed uitzien, ook zonder de HDTV ondersteuning. Ook is gezegd dat de "Revolution" op zowel televisies als PC-monitoren kan worden aangesloten. Nintendo zelf heeft verder weinig officieels over de next-gen console losgelaten, wel werd toegegeven dat de specificaties nog aan verandering onderhevig zijn en nog niet definitief. Zelfs het definitieve ontwerp van de controller is nog niet af, aldus een woordvoerder van Nintendo vorige week. 3.Specificaties Nintendo Revolution. Er zijn weer wat nieuwe specificaties van de Nintendo Revolution 'uitgelekt' op internet. De Revolution heeft naar verluidt twee 1,8GHz IBM PowerPC G5 CPU's, een 600MHz videochip van ATI, 128MB SRAM, 256MB DRAM en een 7.1 Digital Sound chipset. Waarschijnlijk zijn dit niet de definitieve specificaties, omdat Nintendo nog lang niet klaar zou zijn met het ontwikkelen van de Revolution. 4.Een handjevol topdevelopers hebben hun zegje gedaan over de Revolution van Nintendo. In de laatste uitgave van de Famitsu staat er een feature over de next-gen consoles. Hieronder heb ik even alles ge-quote. quote (Sega's Yuji Naka, Sonic the Hedgehog series creator): "I look forward to the 'new kind of fun' that's unique to Nintendo, and I expect that there will be a lot of surprises, such as the unannounced controller. It's also great that we'll be able to play Famicom and other games via download. I hope Sega games will be playable as well." quote (Tecmo's Keisuke Kikuchi, Kagero II and Fatal Frame series producer): "It's difficult to comment on it since there's been very little information, but I'm looking forward to the controller that's yet to be announced." quote (From Software's Masanori Takeuchi, Otogi series producer:): "It's like a console that old-time gamers can drool over. It still has some mysteries, but it's not too difficult to imagine what the machine can do, so there should be people that are clearly looking forward to purchasing it. Its capabilities such as the function to play with the DS via Wi-Fi connection might change the way of gaming, and it's interesting." quote (Former Capcom producer Noritaka Funamizu, current executive director of Craft & Meister): "There hasn't been much information released about it yet. But I'm looking forward to it as a machine that will feature a distinct kind of fun, different from the direction that the PlayStation 3 and Xbox 360 are headed." quote (Koei's Kou Shibusawa, producer): "It seems to be going in a different direction from the other two consoles, and it's trying to develop its own unique market. Being able to play old games from the Famicom era should be enticing to the gaming generation, and as a creator, I look forward to playing my games that I have a special fondness for. Aside from having good graphics, the Revolution's uniqueness and concentration towards gameplay should make it a product that's good towards all ages." quote (Square Enix's Akitoshi Kawatsu, Romancing SaGa series producer): "When the machines evolve this far, they lose characteristics. As a developer, I'm most concerned about how much memory they're equipped with--the more, the better. The other specs aren't that important. I don't think that their graphic capabilities are too far apart from each other." Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Naja, ik ben een jongere gamer (Ben 11) en heb zelf een GC. Maar deze vind ik er niet zo strak uit zien! Ga hem later misschien kopen, als ie VÉÉL goedkoper is. Nu blijf ik gewoon bij de GC. Trouwens, als de Revolution uitkomt, dan worden de GC spellen goedkopen. Voorbeeld: GC kwam uit, N64 spellen goedkoper! (Nu bijna niet meer te krijgen) Ander Voorbeeld: PS2 kwam uit, PS1 spellen zijn nu nog maar 10-15 Euro's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.