komt Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 wil iemand voor mij een s.w.a.t. code makken of is er een manier om er een te krijgen zo als 30 minuten met het leger (6 wanter level) achter je aanzitten als wast heel erg bedankt komt. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Er bestaat volgens mij niet zoiets als een 'code maken' voor GTA. Tenzij je net zo goed bent als de medewerkers bij Rockstar Games, dat je het zo kunt coderen. Ik denk dat je de S.W.A.T. Van. bedoeld? Deze is alleen te krijgen via een CarSpawner of via de missie End of the Line. In de missie gebruikt CJ de Van om door de muur van Big Smoke's Crack Palace heen te komen. Als je de wagen wil hebben, moet je em i.p.v. ermee door de muur te rijden, in een van je garage's bij je safehouse zetten en saven. Hierdoor zal de missie wel falen, en zal deze opnieuw gestart moeten worden. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 De enige eerlijke manier is door hem te stelen in de missie End of the Line, een andere mogelijkheid is door de carspawner te downloaden en hem vervolgens daarmee te spawnen. Over jouw suggesties om een S.W.A.T. te krijgen zijn helaas niet mogelijk, misschien is er iets te vinden in het modding gedeelte voor dit. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik denk dat het wel mogelijk is d.m.v. SCM (CLEO). Vraag het eens in dit gedeelte van het forum. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Waarom die muur links laten liggen? Je kan de muur eerst kapot rijden en daarna terug rijden naar je savehouse. Daarna hem in de garage zetten en gewoon terug gaan om de missie verder te spelen. Note: in het gebouw staat ook nog een 2de S.W.A.T deze kun je ook krijgen. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Note: in het gebouw staat ook nog een 2de S.W.A.T deze kun je ook krijgen. Hoe wil je die tweede er dan uit krijgen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Note: in het gebouw staat ook nog een 2de S.W.A.T deze kun je ook krijgen. Hoe wil je die tweede er dan uit krijgen? Instappen en eruit rijden... Deze staat namelijk nog niet in het hidden interior. Bewerkt: 9 mei 2009 door MartyCeha Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Instappen en eruit rijden... Deze staat namelijk nog niet in het hidden interior. Jawel hoor, die 2de S.W.A.T. staat op de eerste verdieping in dat interior. Ondertussen komt er nog een S.W.A.T. binnen, schiet ook de SWAT agenten neer en laat het voertuig staan. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Instappen en eruit rijden... Deze staat namelijk nog niet in het hidden interior.Jawel hoor, die 2de S.W.A.T. staat op de eerste verdieping in dat interior. Mijn fout, ik dacht dat er ook nog een stond in het gebouw vóórdat je het Hidden Interior ingaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.