brend5 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) ik heb GRIMs Weapon Pack Volume III gedownload allen bij katana zijn er twee en er staat niet duidelijk welke ik moet gebruiken, dus kan iemand ff kijken je kan hem hier downloaden: http://www.gtainside.com/en/download.php?d...=7&id=10703 alvast bedankt Bewerkt: 8 mei 2009 door brend5 Reageren
Timske Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Katana.dff en Katana.txd staan erin zie ik. .dff = Het model, dus het wapen zelf. .txd = De Texture die op het model zit, zonder .txd heb je geen textures erop en dat is saai Reageren
brend5 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 iki heb perongeluk het aler bovenste bestand uit gta3.img verwijdert kan ik die van iemand krijgen??? Reageren
Timske Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Uhm mijne mag je alleen mijne is niet origineel Reageren
K.O. Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) iki heb perongeluk het aler bovenste bestand uit gta3.img verwijdert kan ik die van iemand krijgen???Wil je het originele bestand of die van GRIMs Weapon Pack? De originele heb ik hier voor je:katana.zip (Mirror) Die van GRIM's Weapon Pack kun je natuurlijk gewoon opnieuw downloaden. Overigens hebben we hier op GTAForum een speciaal topic waar je originele bestanden aan kunt vragen. Dat kun je de volgende keer wel gebruiken bij zo'n verzoek. Bewerkt: 10 mei 2009 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.