thomas1010 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Hallo iedereen. Ik heb een probleem mijn dvd lezer werkt niet in de pc maar alleen dvd-roms werken niet de gewone cd-roms werken wel ik heb de driver al geudapte. Wat kan ik doen omdat te helpen de laatste keer dat dat werkte was 3 dagen geleden en daarna gebruikte ik heb niet en innneens werkt die vaandag niet. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt Thomas1010 Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 weet je zeker dat het wel een dvd speler is.. lijkt me HEEL erg sterk dat cd-roms wel worden gevonden en dvd's niet. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 weet je zeker dat het wel een dvd speler is.. lijkt me HEEL erg sterk dat cd-roms wel worden gevonden en dvd's niet. 100% want dat is de lezer die er al normaal inzit en ik gebruikte die heel vaak maar laatste keer minder en inneens wil ik vandaag scarface spelen wil het niet laden. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 wat staat er bij deze computer dan? cd drive of dvd drive? Reageren
thomas1010 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 wat staat er bij deze computer dan? cd drive of dvd drive? DVD-drive. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 pak eens een legaal filmpje ofzo, geen gebrande dvd, en probeer het dan nog is Reageren
thomas1010 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Heb gedaan ondertussen werken de films maar de games nog niet(legale) en zij zijn zeker niet bekrast want ik heb scarface vandaag gekocht en het werkt niet. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik heb dit ook eens voor gehad, en bij mij hielp op een of andere manier de K-Lite codec pack. Ik kon gewone CD's afspelen, maar DVD-s kon ik niet afspelen met WMM of andere, enkel met RealPlayer. Ook spelletjes startten niet meer op, tot ik die codec pack installeerde. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik heb dit ook eens voor gehad, en bij mij hielp op een of andere manier de K-Lite codec pack. Ik kon gewone CD's afspelen, maar DVD-s kon ik niet afspelen met WMM of andere, enkel met RealPlayer. Ook spelletjes startten niet meer op, tot ik die codec pack installeerde. Ik zal het eens proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.