daveg Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Hallo, Ben een beginner wat betreft mods enz Ik heb begrepen dat ik asi loader in mijn gta4 map moet zetten, als ik dat gedaan heb start gta niet meer op... Haal ik dsound.dll weer weg start hij wel weer.... Kan iemand helpen AUB? Thnx alvast Reageren
Mevin Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo,Ben een beginner wat betreft mods enz Ik heb begrepen dat ik asi loader in mijn gta4 map moet zetten, als ik dat gedaan heb start gta niet meer op... Haal ik dsound.dll weer weg start hij wel weer.... Kan iemand helpen AUB? Thnx alvast Welke versie ASI Loader heb je en van wie? Reageren
daveg Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo,Ben een beginner wat betreft mods enz Ik heb begrepen dat ik asi loader in mijn gta4 map moet zetten, als ik dat gedaan heb start gta niet meer op... Haal ik dsound.dll weer weg start hij wel weer.... Kan iemand helpen AUB? Thnx alvast Welke versie ASI Loader heb je en van wie? asi loader 1.0.2 en hij is van alexander nog wat... Reageren
Mevin Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Hallo,Ben een beginner wat betreft mods enz Ik heb begrepen dat ik asi loader in mijn gta4 map moet zetten, als ik dat gedaan heb start gta niet meer op... Haal ik dsound.dll weer weg start hij wel weer.... Kan iemand helpen AUB? Thnx alvast Welke versie ASI Loader heb je en van wie? asi loader 1.0.2 en hij is van alexander nog wat... In dat geval doe er de Filecheckfix bij die kan je Hier downloaden Reageren
daveg Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Hallo,Ben een beginner wat betreft mods enz Ik heb begrepen dat ik asi loader in mijn gta4 map moet zetten, als ik dat gedaan heb start gta niet meer op... Haal ik dsound.dll weer weg start hij wel weer.... Kan iemand helpen AUB? Thnx alvast Welke versie ASI Loader heb je en van wie? asi loader 1.0.2 en hij is van alexander nog wat... In dat geval doe er de Filecheckfix bij die kan je Hier downloaden gedaan, maar opnieuw start GTA4 dan niet op, zodra ik alles weer verwijderd heb doet hij het weer.... Reageren
Mevin Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) gedaan, maar opnieuw start GTA4 dan niet op, zodra ik alles weer verwijderd heb doet hij het weer.... Hmm, Probeer het eens met de Xlive Less die kan je hier downloaden, alleen wel een nadeel; je kan er niet mee online Maar probeer het hier nog eens misschien lukt het nu wel EDIT: Had verkeerde link gegeven is nu wel weer goed Bewerkt: 11 mei 2009 door Mevin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.