j0uk3 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Ik zag dit laatst in de Veronica Magazine, Een Kajak met een 9,5 pk motor. Lijkt me wel vet maar ik schrok (Jamergenoeg) van de prijs. Het leek me wel leuk om julie ook dit leipe ding te laten zien. Officiële site: Link Er is ook nog een andere soort: Mokai Post hier je mening over deze dingen. Bewerkt: 8 mei 2009 door j0uk3 Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 wow, zwaar nice dingentje inderdaad Helaas is het ding wel erg duur, zie er nu een op speuders.nl voor 4300,00 euro, en dan waarschijnlijk een 2de hands Voor iedereen die misschien meer informatie wilt hebben, kan hier kijken dat ding gaat nog best wel snel trouwens, 'topsnelheid ca 40km/h mini speedboat Maar als er voor elk hebbedingetje een topic wordt aangemaak, wordt het dan niet veels te druk? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Heb even op de site van Surfango gekeken, ziet er leuk uit! Ik zou het wel is een keertje willen doen Hij is ook wel handig: lichtgewicht motor kan eraf wendbaar makkelijk te vervoeren met de auto speciaal mes dat waterplanten weg snijdt zodat de motor niet verstopt kan raken Helaas zijn er ook nadelen, het is namelijk erg duur en je moet een vaarbewijs hebben. Bewerkt: 9 mei 2009 door Sonny-The-Pilot Reageren
.Senne Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Top Gear had ook zoiets, in een aflevering in Alaska, waar ze een race tussen een Bobcat en motoraangedreven kajak deden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Top Gear had ook zoiets, in een aflevering in Alaska, waar ze een race tussen een Bobcat en motoraangedreven kajak deden. Het was geen Bobcat maar een Tomcat, een lichtgewicht offroader met een dikke V8. Het verschil alleen tussen de Surfango en die van Top Gear, is dat de bestuurder in de Surfango geen motor onder z'n kon heeft zitten. Maar het is in ieder geval wel een leuk ding, als je te lui bent om met peddels vooruit te komen. Bewerkt: 9 mei 2009 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.