Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, teveel van die ''herhaal'' vakjes. Als je dat nou eens weghaalt...

Voor de rest is ie wel goed. Het is dat, dat mij niet zo ligt.

Geplaatst:

Ik vind het ook wat over de top, je hebt er zoveel aan gedaan dat de render niet goed zichtbaar meer is. Dat kan natuurlijk ook omdat je die ''stijl'' zelf mooi vindt. Maar ik vind het totaal plaatje niet erg geweldig, het concept is goed de kleurencombinatie past bij elkaar. Maar krijg toch het idee dat je teveel effecten hebt gebruikt.

Geplaatst:

Het principe is leuk, maar waar is z'n face? Je hebt het hele plaatje ermee verkracht... Buiten dat is de signature prima gelukt, actually. De belichting en kleur keuze is heel erg goed, maar je bent een beetje in de mist gegaan met die herhalings 'fragmenten'.

Geplaatst:

Versie 2 is veel beter dan Versie 1, bij Versie 1 dacht ik dat de pagina niet goed was geladen :o

Ik vind dat rood van zijn shirt heel leuk bij de achtergrond passen, ik zou een 8/10 geven omdat de zijkant en de letters niet zo mooi zijn.

Geplaatst:

V1 vind ik maar niks dat is veel te druk en te onduidelijk.

V2 vind ik er wel goed uit zien dit komt omdat de render gewoon duidelijk en goed zichtbaar is.

Wel jammer dat je een render heb genomen waarbij je het gezicht van Fernando Torres niet ziet.

V1: 5.3/10

V2: 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...