komt Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) kan je een z.w.a.t krijgen door 30 MINUTE of meer en minder met het leger te makken te hebben (9 WANTER LEVEL)? Bewerkt: 8 mei 2009 door komt Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Okee, je hebt dyslexie, dus dan kan ik het begrijpen dat het moeilijk voor je is, maar hier snap ik geen hol van. Probeer meer zinnen te maken en goed en duidelijk je punt te plaatsen. Dan kunnen we je misschien helpen Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Okee, je hebt dyslexie, dus dan kan ik het begrijpen dat het moeilijk voor je is, maar hier snap ik geen hol van. Probeer meer zinnen te maken en goed en duidelijk je punt te plaatsen. Dan kunnen we je misschien helpen May I? Kan je een S.W.A.T. krijgen door 30 minuten een wanted level te hebben (wanted lvl 9) En met het leger te maken krijgen? Je kan wel de politiemissie doen dus het lijkt me logisch als je hem op één of andere manier kan krijgen. Antwoord: Nee, je kan de auto alleen in de missie: End of the line gebruiken. Wel kan je hem krijgen met een car-spawner of online (sa-mp). Bewerkt: 8 mei 2009 door gta master 1 Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Owww, hij bedoelde of je het voertuig SWAT kon krijgen. Nu snap ik het. DAn is het niet zo moeilijk. Ik dacht dat hij bedoelde als je met 4 star wanted rond rijdt. Dan krijg je ook de SWAT. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik kon het gewoon lezen hoor Maar je kan hem ook krijgen door een carspawner die je kan downloaden. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) We zitten hier toch niet voor niets in het 'SCM-Modding Hulp' gedeelte? Waarom zou je het voertuig dan niet gewoon via SCM spawnen? Lees eerst even deze F.A.Q. door en kijk dan in deze tut naar deze post, waar wordt uitgelegd hoe je elk voertuig kunt spawnen. Op deze manier kun je er heel makkelijk voor zorgen dat je rond kan rijden in een S.W.A.T. tank. Al is een carspawner natuurlijk geen slecht alternatief. Edit @ Dutchy: In mijn ogen valt CLEO ook gewoon onder SCM (=missionscripten). Je gebruikt gewoon dezelfde scripttaal, alleen dan met wat extra's. Ik doelde dan ook op een CLEO-mod, maar hoopte dat komt zelf tot die beslissing zou komen. Hoe dan ook, jouw uitleg is heel duidelijk dus we zien wel wat komt er van denkt. Bewerkt: 11 mei 2009 door K.O. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Waarom zou je het voertuig dan niet gewoon via SCM spawnen? Omdat dat 100x moeilijker is? Allereerst moet je beslissen of je het in CLEO wil zetten of in SCM. Je moet echter wel uitkijken met CLEO, want als je daar cargenerators gebruikt, bestaat er een kans dat je savegame die auto blijft behouden (ook als je de CLEO file verwijderd). Mocht dat gebeuren, weet ik wel een trucje via een hex-editor om het aan te passen, dan moet je maar even posten. Als je het via SCM wil doen, kan je inderdaad kijken naar die link van K.O. Toch lijkt me dat onverstandig, want dan moet je new game starten voor 1 simpele car spawn. Wil je het via CLEO doen, dan kan je gewoon de volgende template gebruiken: {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- 0A95: enable_thread_saving 014B: 1@ = init_parked_car_generator #zr350 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2498.8979 -1660.4786 13.3547 angle 90.5541 014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread Je kunt de "#zr350" wijzigen in de auto die jij wil. De naam kan je vinden in "vehicles.ide". Jij bedoelt waarschijnlijk "#swatvan". Je kunt de "2498.8979 -1660.4786 13.3547" veranderen in de x-y-z coördinaat. Die kan je vinden door ingame op de plek te gaan staan die je wil, naar SannyBuilder te gaan en CTRL+ALT+1 gebruiken. Ook kan je de angle aanpassen, door het getal "90.5541" te veranderen. Er zijn nog wel meer parameters, maar die zijn niet echt belangrijk voor een simpele car spawn. Als je echter het alarm, de kleur, etc wil bepalen, kijk dan even in de tut die K.O. gepost heeft, daar staat het uitgebreid. Als je meerdere auto's wil, kan je de opcodes 014B en 014C kopiëren, de 1@ veranderen in een ander getal (bijvoorbeeld 2@). En natuurlijk andere parameters eraan meegeven. Als je klaar bent, druk dan op "compile + copy", en geef het een naam. Start vervolgens een savegame of een new game, en je zult de auto zien. Succes Reageren
komt Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Antwoord: Nee, je kan de auto alleen in de missie: End of the line gebruiken. Wel kan je hem krijgen met een car-spawner of online (sa-mp). oke maar hoe kan ik online spellen via het internet of op het internet wil het wel maar weet niet hoe Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 ga naar bijvoorbeeld www.sa-mp.com, downlaod daar san andrwas mulitplayer en run de installer, volg daar de instructies en start samp.exe als hij klaar is met de installatie, kies een server en connect ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.