Jump to content

Samen Cod 5 Nazi zombies PS3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey Mensen ik zoek 3 personen om het liefst vandaag nog op de PS3 samen Cod 5 nazi zombies Verruckt & Nacht der Untoten te doen. wie wilt?

PS. als je wilt zet je gamertag er dan bij dan voeg ik je toe ;)

Greetingggsss GnR61

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:
Heey Mensen ik zoek 3 personen om het liefst vandaag nog op de PS3 samen Cod 5 nazi zombies Verruckt & Nacht der Untoten te doen. wie wilt?

Greetingggsss GnR61

ik zou wel een keer mee willen doen maar dat kan pas volgende week sorry

Greetingggsss GnR61

ik zou wel een keer mee willen doen maar dat kan pas volgende week sorry

nou oke ik kan volgende week ook wel ;) ik voeg je vast toe. maar mensen ik heb 3 mensen nodig die rond 22.00 kunnen spelen. ;) nog bedankt voor je reactie wupie

Greetingggsss GnR61

Edit : vandaag lukt dus niet meer ;( iemand morgenochtend?

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:
Mij heb je al dacht ik :D

Kan zondag wel :D

hmm ik heb je inderdaad maar ik kan morgen niet ;(

dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt.

Geplaatst:

dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt.

ik heb verruckt niet sorry

Geplaatst:

ik ook niet :N

Geplaatst:

ik ook niet :N

oke dat maakt nie uit als je Verruckt nie hebt Nacht der untoten is ook leuk ;) maar ik denk dat ik van de week wel een keertje o pde PS3 kan want er is natuurlijk ook nog school maar ja ik stuur jullie wel een PBtje als ik meer weet ;)

Greeeetingggssss GnR61

Geplaatst:

weet je hoe we het langst kunnen blijven leven we moeten alle obstakels weghalen behalve de wenteltrap.

we moeten dan aan de bovenkant naast de wenteltrap gaan zitten, want dan kunnen ze nog maar van 2 kanten komen :Y .

we moeten dan wel op die plek blijven en niet gaan lopen

eerst de deur bij de random box en dan de bank bij de trap daar.

de wenteltrap moet dicht blijven.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:

Het beste is toch om via de bovenkant naar de doos te gaan? want dan hoef je alleen op de trap te letten en die 2 ramen en een tunnel.

Geplaatst:
op mijn plekje komen ze maar door een raam of door een deur.

oke is goed, ik volg je wel ;) maar wilt er iemand het misschien ook filmen en op Youtube zetten? ;p

Greeetzzzz

GnR61

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...