GunsNroses61 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Heey Mensen ik zoek 3 personen om het liefst vandaag nog op de PS3 samen Cod 5 nazi zombies Verruckt & Nacht der Untoten te doen. wie wilt? PS. als je wilt zet je gamertag er dan bij dan voeg ik je toe Greetingggsss GnR61 Bewerkt: 8 mei 2009 door GunsNroses61 Reageren
wupie Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Heey Mensen ik zoek 3 personen om het liefst vandaag nog op de PS3 samen Cod 5 nazi zombies Verruckt & Nacht der Untoten te doen. wie wilt? PS. als je wilt zet je gamertag er dan bij dan voeg ik je toe Greetingggsss GnR61 ik zou wel een keer mee willen doen maar dat kan pas volgende week sorry Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Heey Mensen ik zoek 3 personen om het liefst vandaag nog op de PS3 samen Cod 5 nazi zombies Verruckt & Nacht der Untoten te doen. wie wilt? PS. als je wilt zet je gamertag er dan bij dan voeg ik je toe Greetingggsss GnR61 ik zou wel een keer mee willen doen maar dat kan pas volgende week sorry nou oke ik kan volgende week ook wel ik voeg je vast toe. maar mensen ik heb 3 mensen nodig die rond 22.00 kunnen spelen. nog bedankt voor je reactie wupie Greetingggsss GnR61 Edit : vandaag lukt dus niet meer ;( iemand morgenochtend? Bewerkt: 8 mei 2009 door GunsNroses61 Reageren
arjan123nl Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Mij heb je al dacht ik Kan zondag wel Bewerkt: 8 mei 2009 door arjan123nl Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mij heb je al dacht ik Kan zondag wel hmm ik heb je inderdaad maar ik kan morgen niet ;( dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt. Reageren
wupie Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mij heb je al dacht ik Kan zondag wel hmm ik heb je inderdaad maar ik kan morgen niet ;( dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt. ik heb verruckt niet sorry Reageren
arjan123nl Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mij heb je al dacht ik Kan zondag wel hmm ik heb je inderdaad maar ik kan morgen niet ;( dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt. ik heb verruckt niet sorry ik ook niet Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mij heb je al dacht ik Kan zondag wel hmm ik heb je inderdaad maar ik kan morgen niet ;( dus. misschien kan ik jullie 2 en nog iemand voor volgende week uitnodigen voor een paar potjes Nazi Zombies op Nacht der untoten en als jullie de map pack hebben ook op Verruckt. ik heb verruckt niet sorry ik ook niet oke dat maakt nie uit als je Verruckt nie hebt Nacht der untoten is ook leuk maar ik denk dat ik van de week wel een keertje o pde PS3 kan want er is natuurlijk ook nog school maar ja ik stuur jullie wel een PBtje als ik meer weet Greeeetingggssss GnR61 Reageren
wupie Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 weet je hoe we het langst kunnen blijven leven we moeten alle obstakels weghalen behalve de wenteltrap. we moeten dan aan de bovenkant naast de wenteltrap gaan zitten, want dan kunnen ze nog maar van 2 kanten komen . we moeten dan wel op die plek blijven en niet gaan lopen Reageren
arjan123nl Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Bedoel je eerst die deur open maken daar en dan bij die deur de bank weghalen? Reageren
wupie Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) eerst de deur bij de random box en dan de bank bij de trap daar. de wenteltrap moet dicht blijven. Bewerkt: 10 mei 2009 door wupie Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Het beste is toch om via de bovenkant naar de doos te gaan? want dan hoef je alleen op de trap te letten en die 2 ramen en een tunnel. Reageren
wupie Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 op mijn plekje komen ze maar door een raam of door een deur. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 op mijn plekje komen ze maar door een raam of door een deur. oke is goed, ik volg je wel maar wilt er iemand het misschien ook filmen en op Youtube zetten? ;p Greeetzzzz GnR61 Reageren
KAP-SA Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 ik wil wel meedoen . mijn PSN is KAP-SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.