leettjuh Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 kan iemand die aanwijzen op een kaart ?? Dankje Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Je bedoeld het gebouw waar je de missie Architectural Espionage naartoe moet gaan. Click here to view the SnapMap Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Daar kan je alleen naar binnen tijdens de missie Architectural Espionage, buiten die missie om kan je daar niet naar binnen. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Máár... Met de jetpackglitch in de intro is het wel mogelijk. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 3 Mogelijkheden: -De missie Architectal Espionage -De Jetpack glitch (zoals gezegd) - Met een teleporter, via Hidden Interiors. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Het planning department ligt te hoog voor de jetpack. Toch niet, komt net in mij op dat het vlak naast het interieur van LVPD ligt. En ik ben bij bijde wel eens geweest via het Hidden Interior Universum. Bijde interieuren liggen wel op de grens van de Red Zone, pas daar dus wel mee op. Bewerkt: 8 mei 2009 door Basssss Reageren
leettjuh Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Daar kan je alleen naar binnen tijdens de missie Architectural Espionage, buiten die missie om kan je daar niet naar binnen. weet ik, maar met SAMP wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.