End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk. De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150. Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken! Maar 30 Tracks? Weinig kan je dat nou ook niet noemen hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk. De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150. Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken! Maar 30 Tracks? Weinig kan je dat nou ook niet noemen hé. Pardon! GT4 had 50 tracks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk. De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150. Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken! Maar 30 Tracks? Weinig kan je dat nou ook niet noemen hé. Pardon! GT4 had 50 tracks! Dat mag dan zo wel zijn, maar ik vindt dertig ook genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Dat mag dan zo wel zijn, maar ik vindt dertig ook genoeg. Hoe meer, hoe beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Het zullen er volgens mij 60 zijn. 40 en dan heb je bij de meeste ook een andere manier om te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Het zullen er volgens mij 60 zijn. 40 en dan heb je bij de meeste ook een andere manier om te rijden. En dan vaak ook nog de Anticlockwise ;l Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk. De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150. Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken! Maar 30 Tracks? Weinig kan je dat nou ook niet noemen hé. Pardon! GT4 had 50 tracks! Dat mag dan zo wel zijn, maar ik vindt dertig ook genoeg. Vroeger (een jaartje of 2 geleden) kende in bijna alle tracks. Als je nu een controller in m'n handen zou stoppen zou ik het grootste deel ook nog uit m'n hoofd kunnen maar het is dan toch weer wennen. Dus 30 is al helemaal easy om onder de knie te krijgen en je wilt denk ik wel een uitdaging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Hoe zeh hell haal je 1000 auto's bij elkaar? Ik las in het Intertoys blad van dit jaar dat het ''meer dan 150 auto's bevat en meer dan 30 tracks'' dus 1000 auto's lijkt me een beetje sterk. De ontwikkelaar heeft zelf gezegd dat er 1000 auto's in komen en 1000 is meer dan 150. Lekker bijdehand, maar het staat toch niet voor niks in het Intertoys blad!? En alsnog, MAAR 30 TRACKS! En ze zijn al jaren bezig aan die game. Ze hadden zelf geld te kort en moesten een Prolgue maken! Maar 30 Tracks? Weinig kan je dat nou ook niet noemen hé. Pardon! GT4 had 50 tracks! Dat mag dan zo wel zijn, maar ik vindt dertig ook genoeg. Vroeger (een jaartje of 2 geleden) kende in bijna alle tracks. Als je nu een controller in m'n handen zou stoppen zou ik het grootste deel ook nog uit m'n hoofd kunnen maar het is dan toch weer wennen. Dus 30 is al helemaal easy om onder de knie te krijgen en je wilt denk ik wel een uitdaging. Als je een spel lang veel speelt, kun je die tracks altijd wel dromen.. Of het er nou 2 of 200 zijn.. Ik ken inmiddels ook ieder steegje van GTA IV, ik ken inmiddels ook iedere wagen zijn gedrag van GT4.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 ik denk persoonlijk dat ze hier de plank flink mis gaan slaan, er krijgen een klein deel van de autos schade, dan race je straks met je kapotte auto tegen een hele ferrari omdat die nou net niet beschadigd kan raken. Dan hebben ook nog eens een klein deel van deze autos een interieur, wil je het goed houden dan moeten ze imo allemaal een interieur hebben. Wat zie je liever? 1000 autos met een klein deel ervan schade en een interieur of 600 autos en dan allemaal schade en een interieur? Dan kies ik voor het laatste, je rijdt wss in de hele periode dat je dat spel speelt maar met max 50% van deze autos, dus dan is 1000 autos overdreven veel vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 ik denk persoonlijk dat ze hier de plank flink mis gaan slaan, er krijgen een klein deel van de autos schade, dan race je straks met je kapotte auto tegen een hele ferrari omdat die nou net niet beschadigd kan raken. Dan hebben ook nog eens een klein deel van deze autos een interieur, wil je het goed houden dan moeten ze imo allemaal een interieur hebben. Wat zie je liever? 1000 autos met een klein deel ervan schade en een interieur of 600 autos en dan allemaal schade en een interieur? Dan kies ik voor het laatste, je rijdt wss in de hele periode dat je dat spel speelt maar met max 50% van deze autos, dus dan is 1000 autos overdreven veel vind ik Kerel, met GT4 heb ik op het moment op men memorycard (die bij men neefje ligt) een savegame staan met daarop 100% completion (ook die 24h races :$) en alle 700 nogwat auto's :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 ik heb nooit gezegt dat je ze nooit allemaal zult vrijspelen, maar wel dat je er in max 50% van ze zult rijden, wat neer komt op max 400 autos, denk jij dat je in al die 1000 autos die erin komen zult rijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 ik heb nooit gezegt dat je ze nooit allemaal zult vrijspelen, maar wel dat je er in max 50% van ze zult rijden, wat neer komt op max 400 autos, denk jij dat je in al die 1000 autos die erin komen zult rijden? Ik heb 't ook niet over alleen vrijspelen. Ik heb 't toch echt over echt rijden.. Ik trek regelmatig auto's uit de kast om te kijken welke 't snelste optrekt, of welke de hoogste topsnelheid heeft, of juist om te proberen dát snelheidsrecord te breken. Ze komen dus alle 700 nogwat regelmatig uit de garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2009 dan ben jij dus een uitzondering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 dan ben jij dus een uitzondering Dat is gewoon wat ik noem het maximale uit een spel halen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 dan ben jij dus een uitzondering Dat is gewoon wat ik noem het maximale uit een spel halen he idd, je gebruikt waar je voor hebt betaalt dat doe ik zelf ook altijd, maar de gam,es die ik speel hebben niet zo enorm veel wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.