End Of The Riot Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Mag ik jullie door verwijzen naar dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97346 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 >>> Door Visser23: 2 topics samengevoegd <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) De cover van GT5 is bekend! In de nieuwste intertoys magazine (keek er even snel doorheen) zag ik de cover van GT5 (heb geen scanner op m'n kamer, dus kan het niet laten zien), ik ga nu even op het internet kijken of ik hem kan vinden. Overigens stond het bij een PS3 pack, wat dit jaar nog zou komen (met GT5 dus)! EDIT: cover gevonden op Google Bewerkt: 11 september 2009 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Nice Echt een mooie cover. Volgens mij willen ze de japanse racebakkies imago kwijt, en dat doen ze goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Mooie cover, ik heb wel geen PS3 maar het ziet er wel mooi uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Nice Echt een mooie cover. Volgens mij willen ze de japanse racebakkies imago kwijt, en dat doen ze goed. Nou, je moet toch toegeven dat Mitsubishi geen slechte rallye-wagens had in GT4, en de Honda NSX niet eens zo super belabberd was. naja, ik vind 't echt geweldig dat GT5 wss dit jaar nog komt.. Ik hoorde pas geleden van een maat van me dat in zo'n krantje stond dat 't pas in februari/maart 2010 zou komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Deze cover stond ook op het internet: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) en deze ook Zo kunnen we ook nog wel ff doorgaan he. Bewerkt: 12 september 2009 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Nice Echt een mooie cover. Volgens mij willen ze de japanse racebakkies imago kwijt, en dat doen ze goed. Nou, je moet toch toegeven dat Mitsubishi geen slechte rallye-wagens had in GT4, en de Honda NSX niet eens zo super belabberd was. Ik zeg helemaal niet dat het beroerde auto's zijn (ik vind ze juist heerlijk rijden enzo), maar ze hebben niet een echt geweldig imago. Daarvan willen ze af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Gran turismo5 Ferrari 458 grapichs beter dan echt. Vers van de tokio Gameshow. In HD en fullscreen bekijken verplicht. Bewerkt: 25 september 2009 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Ziet er goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Ik heb trouwens ergens gelezen dat dit ingame footage is. Ooit wel is betere graphics gezien dan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Dat kan bijna niet ingame zijn, ongelooflijk. Alleen vond ik het interieur op de één of andere manier tegenvallen... weet niet waarom, zag er gewoon niet echt uit... EDIT: Release bekend voor Gran Turismo 5! (voor Japan) 31 Maart kunnen de mensen in Japan PS5 spelen! Bron: http://www.granturismo5.nl/index.php?optio...s&Itemid=97 Bewerkt: 26 september 2009 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Het kan gewoon niet mooier. Dit lijkt al op een HD film. Mooier kan niet. Ik denk dat dit echt het limiet is voor hoe de games eruit zien. Ze zien er nu al uit als films. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.