Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cover van GT5 is bekend!

In de nieuwste intertoys magazine (keek er even snel doorheen) zag ik de cover van GT5 (heb geen scanner op m'n kamer, dus kan het niet laten zien), ik ga nu even op het internet kijken of ik hem kan vinden.

Overigens stond het bij een PS3 pack, wat dit jaar nog zou komen (met GT5 dus)!

EDIT: cover gevonden op Google

2888262651_30753152ff.jpg

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Nice _O_ Echt een mooie cover. Volgens mij willen ze de japanse racebakkies imago kwijt, en dat doen ze goed.

Nou, je moet toch toegeven dat Mitsubishi geen slechte rallye-wagens had in GT4, en de Honda NSX niet eens zo super belabberd was.

naja, ik vind 't echt geweldig dat GT5 wss dit jaar nog komt.. Ik hoorde pas geleden van een maat van me dat in zo'n krantje stond dat 't pas in februari/maart 2010 zou komen.

Delen op andere websites

Nice _O_ Echt een mooie cover. Volgens mij willen ze de japanse racebakkies imago kwijt, en dat doen ze goed.

Nou, je moet toch toegeven dat Mitsubishi geen slechte rallye-wagens had in GT4, en de Honda NSX niet eens zo super belabberd was.

Ik zeg helemaal niet dat het beroerde auto's zijn (ik vind ze juist heerlijk rijden enzo), maar ze hebben niet een echt geweldig imago. Daarvan willen ze af.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Dat kan bijna niet ingame zijn, ongelooflijk.

Alleen vond ik het interieur op de één of andere manier tegenvallen... weet niet waarom, zag er gewoon niet echt uit...

EDIT:

Release bekend voor Gran Turismo 5! (voor Japan)

31 Maart kunnen de mensen in Japan PS5 spelen!

Bron: http://www.granturismo5.nl/index.php?optio...s&Itemid=97

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...