thug Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ? nee dat is spijtig genoeg normaal, OPM gaf gran turismo dan ook maar 76%. vandaag heb ik ook gelezen dat gran turismo 5 geplant is voor maart 2010 in japan en de vs, het spel is namelijk nog maar 60 procent af. dus reken maar de lente van 2010. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2009 Toch wel even een belangrijk én leuk bericht: Vanaf donderdag 17 december kunnen we aan de gang met de demo van Gran Turismo 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Ik las het ook. Leuk En er komt weer een Drivers Academy. Jammer dat ik veel te jong daarvoor ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Ik had eigenlijk geen demo verwacht aangezien ze altijd zeiden dat de Prologue de demo was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 De game zal dan toch weer ver genoeg veranderd zijn. GT5P was een bijna een hele game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Vind het wel... frapant dat ze een demo uitbrengen voor een spel wat nog minstens een kwartaaltje duurt. Er komt overigens een speciale editie van GT5. Ik heb hem meteen bij Game Mania gereserveerd. Maar goed ook, hij is daar uitverkocht. De exacte inhoud van de speciale editie is voor mij niet bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ? nee dat is spijtig genoeg normaal, OPM gaf gran turismo dan ook maar 76%. vandaag heb ik ook gelezen dat gran turismo 5 geplant is voor maart 2010 in japan en de vs, het spel is namelijk nog maar 60 procent af. dus reken maar de lente van 2010. De PSP versie is ook niet heel boeiend, er zit niet eens een career modus in of zo.. De game zal dan toch weer ver genoeg veranderd zijn. GT5P was een bijna een hele game. Noem jij dat een hele Gran Turismo game? Qua inhoud is de psp versie denk ik nog wel groter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 Nee, maar het is ook niet een standaard demotje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb gisteren de nieuwe demo gedownload en gelijk even gefilmd voor de mensen die hem niet downloaden. Waarschijnlijk komt er deze of volgende week ook nog een Full HD versie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Grote Bump Er is weer een nieuwe trailer verschenen, alleen is er nog steeds geen zekerheid over de releasedatum van de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Vrij weinig nieuwe clipjes, leek net een samenstelling van bestaande GT5 clipjes (zo zie je bijvoorbeeld redelijk vaak de nieuwe Ferrare Grande Italie terugkomen). Houdt PolyPhony Digital opeens van Liquid Funk (sub-genre van Drum'n Bass) ofzo? In hun Grande Italia clipje zat ook al een Liquid Funk remix van een liedje van London Elektricity. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Vrij weinig nieuwe clipjes, leek net een samenstelling van bestaande GT5 clipjes (zo zie je bijvoorbeeld redelijk vaak de nieuwe Ferrare Grande Italie terugkomen). Houdt PolyPhony Digital opeens van Liquid Funk (sub-genre van Drum'n Bass) ofzo? In hun Grande Italia clipje zat ook al een Liquid Funk remix van een liedje van London Elektricity. Wat is een Ferrare GRande Italie? Ik ken alleen een Ferrari 458 Italia En er is een klein probleempje als je dit filmpje op HD kijkt. Je moet er een tissue bijhouden want je gaat fappen als je ziet hoe mooi die graphics zijn. Ongelooflijk, nu weet ik waarom ze het al zo vaak hebben uitgesteld. Het is gewoon de Heilige Graal van het gamen (totdat we naar 3d overschakelen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Zit die GTby Citroën nou in de Prologue doormiddel van een download, en kan je ook een F1 downloaden, want zie deze op Youtube Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Elke PS3 die aan het internet is aangesloten hoort als het goed is een update voor Gran Turismo 5 Prologue te krijgen wanneer je deze opstart. Hiermee krijg je dus die GTbyCitroën, de F1 wagen (ferrari btw), en volgens mij ook de Ferrari California en Lotus Evora. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Die graphics zijn nog mooier dan in RL, ik gewoon bijna janken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.