Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ?

nee dat is spijtig genoeg normaal,

OPM gaf gran turismo dan ook maar 76%.

vandaag heb ik ook gelezen dat gran turismo 5 geplant is voor maart 2010 in japan en de vs,

het spel is namelijk nog maar 60 procent af.

dus reken maar de lente van 2010.

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vind het wel... frapant dat ze een demo uitbrengen voor een spel wat nog minstens een kwartaaltje duurt.

Er komt overigens een speciale editie van GT5. Ik heb hem meteen bij Game Mania gereserveerd. Maar goed ook, hij is daar uitverkocht. De exacte inhoud van de speciale editie is voor mij niet bekend.

Delen op andere websites

Hallo allemaal , ik heb Grand Turismo voor de PSP ( Heb hem bij m'n PSP Go gekregen) Maar , als jede camera zo stelt dat je precies echt in je wagen zit , is hij zwart . Is dit normaal ? Moet je normaal je stuur niet zien ?

nee dat is spijtig genoeg normaal,

OPM gaf gran turismo dan ook maar 76%.

vandaag heb ik ook gelezen dat gran turismo 5 geplant is voor maart 2010 in japan en de vs,

het spel is namelijk nog maar 60 procent af.

dus reken maar de lente van 2010.

De PSP versie is ook niet heel boeiend, er zit niet eens een career modus in of zo..

De game zal dan toch weer ver genoeg veranderd zijn. GT5P was een bijna een hele game.

Noem jij dat een hele Gran Turismo game? Qua inhoud is de psp versie denk ik nog wel groter...

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Vrij weinig nieuwe clipjes, leek net een samenstelling van bestaande GT5 clipjes (zo zie je bijvoorbeeld redelijk vaak de nieuwe Ferrare Grande Italie terugkomen).

Houdt PolyPhony Digital opeens van Liquid Funk (sub-genre van Drum'n Bass) ofzo? In hun Grande Italia clipje zat ook al een Liquid Funk remix van een liedje van London Elektricity.

Delen op andere websites

Vrij weinig nieuwe clipjes, leek net een samenstelling van bestaande GT5 clipjes (zo zie je bijvoorbeeld redelijk vaak de nieuwe Ferrare Grande Italie terugkomen).

Houdt PolyPhony Digital opeens van Liquid Funk (sub-genre van Drum'n Bass) ofzo? In hun Grande Italia clipje zat ook al een Liquid Funk remix van een liedje van London Elektricity.

Wat is een Ferrare GRande Italie? Ik ken alleen een Ferrari 458 Italia :7

En er is een klein probleempje als je dit filmpje op HD kijkt. Je moet er een tissue bijhouden want je gaat fappen als je ziet hoe mooi die graphics zijn. Ongelooflijk, nu weet ik waarom ze het al zo vaak hebben uitgesteld. Het is gewoon de Heilige Graal van het gamen (totdat we naar 3d overschakelen).

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Elke PS3 die aan het internet is aangesloten hoort als het goed is een update voor Gran Turismo 5 Prologue te krijgen wanneer je deze opstart. Hiermee krijg je dus die GTbyCitroën, de F1 wagen (ferrari btw), en volgens mij ook de Ferrari California en Lotus Evora.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...