Flashingdemon666 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Volgens mij is Gran Turismo 5 de nieuwe Duke Nukem Forever aan het worden. Hebben developers dan niks geleerd van Daikatana? (N64 CiB mint gekocht voor 1 euro, zoveel is dat stuk stront niet eens waard) Reageren
The360box Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Er zitten wel meer dan 1000 auto's in, veel, en vraag me af of de disk het wel aankan. Zullen er vast wel weer 2 worden, En misschien €70 maar duurder kan hij niet worden, ten 1ee is hij 5 jaar uitgesteld omdat mneer perfectie wil en elke nieuwe auto in de game wil, zo kan je nog wel jaren doorgaan. Uhm, aan jou naam te zien neem ik aan dat jij een Xbox hebt, en je weet dat dit een PS3-Only is? Op een Blu-Ray disc kan je (volgens mij, correct me if i'm wrong) 50 gb op zetten, en ik denk dat ze dat wel vol krijgen hoor. Dit filmpje vanaf 2.40. Misschien toch een kleine hint dat de game zeer binnenkort uitkomt? Ookal heb ik er weinig vertrouwen meer in . Ik begrijp je niet, ten 1e is dit niet de eigenaar van GT5. Dat zegt hij toch ook niet, hij zegt alleen dat dit misschien een hint is. Zou kunnen maar begrijp mij, GT5 komt dit jaar niet meer uit. sommige zeggen september, november, januari. Bewerkt: 19 mei 2010 door The360box Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 September en november zitten nog steeds in 2010, pipo. Ik heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar nog uit komt. Ik verwacht dat ze op de E3 wel een preciezere release kunnen geven. Of ze doen wat Valve doet. Gewoon geen release datum geven. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Het slimste is om net voor een bocht het gas los te laten, de bocht in te sturen en dan plankgas. En tegensturen, natuurlijk. Tenminste, zo gaat het in echt auto's en bij GT4 ging het net zo. Bij Dirt 2 met een stuurtje is dit in ieder geval wel zo. Reageren
The360box Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Dirt 2 met een stuutje en met de druk van tegenstanders gaat het bij mij altijd mis, stuurtje werkt bij Shift en dirt2, allebei nep, niet. En had het gelezen over 25 Gb enkellaags, maar Januari zit in 2011 lulhannes. Reageren
The360box Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 In dirt 2 moet je continue sturen, maar nog veel meer dan hoe het eigenlijk moet. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 In dirt 2 moet je continue sturen, maar nog veel meer dan hoe het eigenlijk moet. Hoe de **** weet jij dat nou, ik zag net op je profiel dat je pas 14 bent, dus de kans dat je nu al weet hoe echte auto's sturen, en laat staan echte rally auto's, is hééél klein.. Mijn vader kan goed rijden, racet op Zandvoort, TT Assen, Nürburgring( ) en nog meer banen met verschillende auto's, en heeft al een paar keer ge-rally'd en hij vond DiRT 2 een onwijs goede game. Reageren
The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Jammer voor jou is Dirt 2 arcade, plus wat een rare opmerking, hoe ik weet dat je veel moet sturen is omdat ik de game zelf heb!! . En ik speel met stuur en dan is er geen houden aan, vooral in Japan. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Jammer voor jou is Dirt 2 arcade, plus wat een rare opmerking, hoe ik weet dat je veel moet sturen is omdat ik de game zelf heb!! . En ik speel met stuur en dan is er geen houden aan, vooral in Japan. Maar jij vergelijkt het met de echte wereld. Dus zegt hij daar weer op, hoe de f kan jij het vergelijken met de echte wereld als jij nog maar 14 bent En ik weet dat januari in 2011 zit, maar jij zegt, neem maar van mij aan, hij komt dit jaar niet meer uit! Misschien in september of november of januari ofzo, maar zeer zeker niet dit jaar!...? Reageren
The360box Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Jammer voor jou is Dirt 2 arcade, plus wat een rare opmerking, hoe ik weet dat je veel moet sturen is omdat ik de game zelf heb!! . En ik speel met stuur en dan is er geen houden aan, vooral in Japan. Maar jij vergelijkt het met de echte wereld. Dus zegt hij daar weer op, hoe de f kan jij het vergelijken met de echte wereld als jij nog maar 14 bent En ik weet dat januari in 2011 zit, maar jij zegt, neem maar van mij aan, hij komt dit jaar niet meer uit! Misschien in september of november of januari ofzo, maar zeer zeker niet dit jaar!...? Wat is dit, iedereen weet toch dat Codemasters nu arcade games maakt zoals Grid en Dirt, je kan niet in 1 keer je stuur omgooien, Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Jammer voor jou is Dirt 2 arcade, plus wat een rare opmerking, hoe ik weet dat je veel moet sturen is omdat ik de game zelf heb!! . En ik speel met stuur en dan is er geen houden aan, vooral in Japan. Maar jij vergelijkt het met de echte wereld. Dus zegt hij daar weer op, hoe de f kan jij het vergelijken met de echte wereld als jij nog maar 14 bent En ik weet dat januari in 2011 zit, maar jij zegt, neem maar van mij aan, hij komt dit jaar niet meer uit! Misschien in september of november of januari ofzo, maar zeer zeker niet dit jaar!...? Wat is dit, iedereen weet toch dat Codemasters nu arcade games maakt zoals Grid en Dirt, je kan niet in 1 keer je stuur omgooien, Als je maar hard genoeg draait.. Reageren
The360box Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 je kan niet in 1 keer je stuur omgooien, Als je maar hard genoeg draait.. Nee, niet dat want je kan je stuur zo +-900 Graden draaien, in Grid 180 graden. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 je kan niet in 1 keer je stuur omgooien, Als je maar hard genoeg draait.. Nee, niet dat want je kan je stuur zo +-900 Graden draaien, in Grid 180 graden. Ik heb het over Real-Life, als je maar hard genoeg draait aan het stuur, kan je hem in één stuk door laten draaien.. Reageren
marv666 Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Zou kunnen maar begrijp mij, GT5 komt dit jaar niet meer uit. sommige zeggen september, november, januari. Ik las vanochtend in de krant (Metro) dat de definitieve releasedatum van Gran Turismo 5 op 2 november 2010 staat. Er staat trouwens ook bij dat je zelf circuits kunt maken en delen in GT5. Bewerkt: 23 juni 2010 door marv666 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.