Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Zou kunnen maar begrijp mij, GT5 komt dit jaar niet meer uit. sommige zeggen september, november, januari.

Ik las vanochtend in de krant (Metro) dat de definitieve releasedatum van Gran Turismo 5 op 2 november 2010 staat. Er staat trouwens ook bij dat je zelf circuits kunt maken en delen in GT5.

Ja had ik gelezen maar ben echt niet onder de indruk van Prologue, en dit was een demo laat staan de game zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daarom ga ik ook een stuurtje kopen. Ik denk een Logitech Driving Force GT. Lijkt me echt wel voldoende.

Voor de kwaliteit en het merk betaal je. hypocrite.gif Ik heb toendertijd rond de 190/200 euro voor die G25 betaald. Nu ben ik ook op zoek naar een tweede stuurtje naast mijn G25.

Link to comment
Delen op andere websites

Het schijnt dat de DFGT toch wel de beste is voor zijn prijs.

Maar welke editie gaan jullie kopen? Er komen 3 edities: de normale, de Collector's Edition en de Signature Edition.

http://tweakers.net/nieuws/68959/sony-onthult-twee-speciale-edities-van-gran-turismo-5-update.html

Ik zelf ga voor de Collector's Edition. Het gaat bij mij vooral om de extra auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd als je de Signature Edition koopt dan kan je normaal meedoen aan een speciale wedstrijd waarmee je een Mercedes-Benz SLS AMG kan winnen, maar mensen uit Nederland en België mogen niet meedoen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

xD

Wij mogen sneller rijden dan de Amerikanen en volgens mij ook de Engelsen, we hoeven ons hier niet druk te maken over heuvels, omdat ze er simpelweg niet zijn, en het landje naast ons heeft snelweg genoeg waar je snel genoeg kan rijden als je zelf wilt. Nope, totaal geen plezier :7

Ik heb overigens totaal geen idee welke editie ik heb gehaald bij Game Mania. Er staat Special Edition en heeft twee extra wagens. Verder weet ik het ook niet xD

Link to comment
Delen op andere websites

xD

Wij mogen sneller rijden dan de Amerikanen en volgens mij ook de Engelsen, we hoeven ons hier niet druk te maken over heuvels, omdat ze er simpelweg niet zijn, en het landje naast ons heeft snelweg genoeg waar je snel genoeg kan rijden als je zelf wilt. Nope, totaal geen plezier :7

Ik heb overigens totaal geen idee welke editie ik heb gehaald bij Game Mania. Er staat Special Edition en heeft twee extra wagens. Verder weet ik het ook niet xD

Dude, 7 kmh harder is niet echt fun hoor. Je merkt er echt geen zak van :duh: Ja, ik weet het, ben er twee weken geleden nog geweest. En juist heuvels maken autorijden leuk. Wat heb je liever? Een rechte weg waar je 120 mag met 50 agenten, 12 trajectcontroles en genoeg flitspalen om heel Nederland voor een dag te verlichten of een mooie, uitdagende bergweg (of circuit). Ja, het tweede. En ik heb het over Nederland, in Duitsland kun je zo hard tot dat de naald voorbij het rode streepje is, maar hier in NEDERLAND gaat dat niet. Dus totaal geen plezier. Heb ik het al gehad over files? Nee. Ach, daar is het tijdstip niet naar.

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...