The360box Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2010 Zou kunnen maar begrijp mij, GT5 komt dit jaar niet meer uit. sommige zeggen september, november, januari. Ik las vanochtend in de krant (Metro) dat de definitieve releasedatum van Gran Turismo 5 op 2 november 2010 staat. Er staat trouwens ook bij dat je zelf circuits kunt maken en delen in GT5. Ja had ik gelezen maar ben echt niet onder de indruk van Prologue, en dit was een demo laat staan de game zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 MMMMMEEEEEGGGGAAAAAAA Bump, maar een terechte. 3 november is de datum mensen. Dan komt GT5 uit bij ons. Alle edities. Kan nu al niet meer wachten. Fuck aan Mafia II, geef mij GT5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Gijsso, we gaan wel eens een keer racen he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Wanneer jij ervoor zorgt dat je vriendenlijst niet meer zo vol is dat ik erbij mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Wanneer jij ervoor zorgt dat je vriendenlijst niet meer zo vol is dat ik erbij mag Daar ga ik persoonlijk voor zorgen, heb jij trouwens een stuurtje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Nee, jammergenoeg niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Ajoh, met een controller merk je het niet eens van het bochtenwerk. Ik heb een G25 dus verwacht niet teveel van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Daarom ga ik ook een stuurtje kopen. Ik denk een Logitech Driving Force GT. Lijkt me echt wel voldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Daarom ga ik ook een stuurtje kopen. Ik denk een Logitech Driving Force GT. Lijkt me echt wel voldoende. Voor de kwaliteit en het merk betaal je. Ik heb toendertijd rond de 190/200 euro voor die G25 betaald. Nu ben ik ook op zoek naar een tweede stuurtje naast mijn G25. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Het schijnt dat de DFGT toch wel de beste is voor zijn prijs. Maar welke editie gaan jullie kopen? Er komen 3 edities: de normale, de Collector's Edition en de Signature Edition. http://tweakers.net/nieuws/68959/sony-onthult-twee-speciale-edities-van-gran-turismo-5-update.html Ik zelf ga voor de Collector's Edition. Het gaat bij mij vooral om de extra auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 DFGT? Maargoed, ik ga ook voor de Collector's Edition. De Signature Edition is toch veel geld voor een beetje extra. Maargoed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Vreemd als je de Signature Edition koopt dan kan je normaal meedoen aan een speciale wedstrijd waarmee je een Mercedes-Benz SLS AMG kan winnen, maar mensen uit Nederland en België mogen niet meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 DFGT? Logitech Driving Force GT En ik denk omdat wij in die landen wonen waar plezier hebben met een gemotoriseerd voertuig verboden is wonen, dat wij niet mee kunnen doen. Te veel belasting, invoeren etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 xD Wij mogen sneller rijden dan de Amerikanen en volgens mij ook de Engelsen, we hoeven ons hier niet druk te maken over heuvels, omdat ze er simpelweg niet zijn, en het landje naast ons heeft snelweg genoeg waar je snel genoeg kan rijden als je zelf wilt. Nope, totaal geen plezier Ik heb overigens totaal geen idee welke editie ik heb gehaald bij Game Mania. Er staat Special Edition en heeft twee extra wagens. Verder weet ik het ook niet xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) xD Wij mogen sneller rijden dan de Amerikanen en volgens mij ook de Engelsen, we hoeven ons hier niet druk te maken over heuvels, omdat ze er simpelweg niet zijn, en het landje naast ons heeft snelweg genoeg waar je snel genoeg kan rijden als je zelf wilt. Nope, totaal geen plezier Ik heb overigens totaal geen idee welke editie ik heb gehaald bij Game Mania. Er staat Special Edition en heeft twee extra wagens. Verder weet ik het ook niet xD Dude, 7 kmh harder is niet echt fun hoor. Je merkt er echt geen zak van Ja, ik weet het, ben er twee weken geleden nog geweest. En juist heuvels maken autorijden leuk. Wat heb je liever? Een rechte weg waar je 120 mag met 50 agenten, 12 trajectcontroles en genoeg flitspalen om heel Nederland voor een dag te verlichten of een mooie, uitdagende bergweg (of circuit). Ja, het tweede. En ik heb het over Nederland, in Duitsland kun je zo hard tot dat de naald voorbij het rode streepje is, maar hier in NEDERLAND gaat dat niet. Dus totaal geen plezier. Heb ik het al gehad over files? Nee. Ach, daar is het tijdstip niet naar. Bewerkt: 20 augustus 2010 door Gijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.