Jump to content

Gran Turismo 5

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zat B-spec ook niet in GT4?

Na wat simpel googlen kwam ik hier op uit. Het antwoord is ja.

Oké, dat is wel interessant, wel jammer van dat je niet in alle auto's een cockpit mode hebt, maarja je kunt niet alles hebben.

En over dat A-spec, B-spec, fotomodus en coursemaker, zit dat nou gewoon op dat Blue-Ray? Of moet je dat op PSN kopen?

En ik wil de signature edition halen, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Wat heb je nou allemaal bij de collector's edition? Extra auto's en artwork boekje?

Geplaatst:

Respect voor die link op vraag 2. loveit.gif

Maargoed, ik koop Collectors Edition, vind 180 euro een beetje teveel van het goede voor een computerspel. smile2.gif

Geplaatst:

Vandaag is bekend gemaakt dat GT5 een optionele installatie heeft van 10 GB. Uiteraard kan je het spel ook zonder te installeren spelen. Het installeren zorgt wel voor kortere laadtijden en dergelijke.

Geplaatst:

Ja gewoon erin stoppen en spelen inderdaad. Er wordt sowieso 256 MB naar je harde schijf geschreven maar dat is natuurlijk niets vergeleken met andere games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...