Hayte Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Jezus Christus. Ik ga gewoon racen terwijl het regent. Gewoon omdat de effecten zo über geil zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Wauw! :o Dat 1000 keer uitstellen loont echt wel de moeite. Deze game lijkt wel te mooi om waard te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Het is gewoon Wankelicious. Wat ik ook zag in het filmpje was dat de bestuurder nu ook daadwerkelijk iets doet tijdens het schakelen wanneer er geen verschnellinspook zit, maar flippers aan het stuur. In GT5P en de demo was dat gewoon niet. Nu ziet het er allemaal veel natuurlijker en soepeler uit. En nog een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=cEu1VJ7obbs&feature=player_embedded Bewerkt: 18 september 2010 door Gijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Regen+Rally rijden = totale realistische chaos, hopelijk kan dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Weet er iemand eigenlijk hoe lang ze nu al aan Gran Turismo 5 hebben gewerkt? Ik ben de tel ondertussen kwijt geraakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Volgens mij zijn ze nu het al 4 jaar aan het presenteren. GT5P kwam uit in 2008 (april geloof ik), maar ga er maar van uit dat ze bezig zijn sinds GT4, al is het het rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 The game was first revealed at E3 2006 under the name Vision Gran Turismo. In an April 2008 interview, Yamauchi revealed that 150 people had worked on Gran Turismo 5 for four years, with all of Polyphony Digital's 120 employees working on GT5, and the game costing 50 times more to develop than 1997's Gran Turismo,[26] with Yamauchi later disclosing that Gran Turismo 5 had cost $60 million to develop. Bron Ze hebben er dus al 6 jaar aan besteedt. Heb er echt veel zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Tjongejongejonge. Wat ziet dit er ongelofelijk belovend uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 Ik kan echt niet wachten tot het uit is. Samen met een stuurtje kopen (wel los) en dan gewoon dagen gamen. Maar volgens mij heb ik net proefwerkweek wanneer het spel uitkomt Ach ja, na die week kun je dan altijd wel lekker veel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jallehab Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Nouw .. dat zal ik het slechte nieuws maar plaatsen GT5 is weer uitgesteld Nu is het tot einde van het jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) Stelletje aso's. GameMania heeft nog niks op z'n site verandert... Edit; ook op de officiele GT site staat dat hij niet is uitgesteld? Bewerkt: 13 oktober 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Als je kijkt op de officiele GT 5 site, zie je dat die zwaar achterloopt. Laatste update was 17 september. Ga hier naartoe als je goed nieuws wilt hebben over GT5. Ik zie nu wel één voordeeltje. Nu GT5 is uitgesteld, meer tijd voor Undead Nightmare Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Wat een naaistreek normaal kwam die tijdens mijn week vakantie uit, maar nu zal het waarschijnlijk tijdens mijn examens zijn. -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Wat een flop...., Dit spel komt dus werkelijk nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2010 Damn zeg. Ik baal echt dat ik geen PS3 heb. Ik zou een PS3 aanschaffen alleen al voor dit spel Maar helaas heb ik al een Xdoos en heb ik geen geld om een PS3 te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.