Gijsso Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Jullie weten toch ook wel dat het vandaag een hele treurige dag voor ons is. Het is vandaag de derde van november, maar nu kunnen we weer lekekr twee maandjes wachten. Nu wordt het me echt te veel, ik krijg er tieten van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Hoe treurig het ook mag zijn, vandaag kan de release wel bekend gemaakt worden (is weer zo'n GT bijeenkomst dag ofzo). Vind het overigens wel sepastisch dat terwijl het spel al wel aan het drukken is (bron staat ergens in een topic op tweakers.net), ze nog steeds geen release kunnen bevestigen (welke 2-4 weken kan zijn, misschien meer). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Het is al bekend dat het spel sinds vandaag af is. Dus het word een vaste release. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Ik had gehoopt met het presenteren van de special editions dat er ook een vaste release date zou zijn jammer genoeg was die er niet en werd hij weer verder uitgesteld. Laten we hopen dat er nu toch wel een vaste release date komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Ik ga hem denk ik wel halen, Ik heb de vorige delen wel is gespeeld bij een kameraad. Komt zeker in mn verlangslijstje denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 Deze moet ga ik ook zeker proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 Top Gear Magazine UK heeft een leuk artikel geschreven over GT5, hier is het te vinden. Het is zeker waard om door te lezen. http://granturismo5.nl/nl/home/nieuws/386-gt5-in-top-gear-magazine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jallehab Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Nou hopen dat die snel uit komt .. had een stukje gelezer dat de game zo vol is met date dat er niet veel meer in pas voor de ps3 .. de overe iedeen gaan ze in GT6 uitbregen die waarschijnelijk in 2016 komt en nu bezig zijn met ontwikkelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Oh, GT6 komt wel ergens rond 2012/13 uit hoor. De engine hebben ze nu, het enige wat ze nog hoeven te doen is nieuwe auto's toevoegen, misschien wat Standaard auto's "converten" naar Premium status, motorfietsen erin proppen, en klaar is die Japanse kerel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Motorfietsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Die komen er eventueel in, mits er genoeg animo voor is. Bron heb ik even niet, zoek ik straks wel op. Je moet trouwens wel inhumaan zijn wil je de Platinum Trophy halen voor GT5. Edit; Bron niet kunnen vinden. Wel andere informatie. GT5 is waarschijnlijk uitgelekt in Czech, er zijn meerdere afbeeldingen van de disc en doos, en ook een gameplay filmpje en een paar andere ingame foto's. De release is ook bekend, ongeveer. Volgens een werknemer bij IGN UK staat die nu op 23 november. Bewerkt: 8 november 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2010 Oh, GT6 komt wel ergens rond 2012/13 uit hoor. De engine hebben ze nu, het enige wat ze nog hoeven te doen is nieuwe auto's toevoegen, misschien wat Standaard auto's "converten" naar Premium status, motorfietsen erin proppen, en klaar is die Japanse kerel. Dus de opvolger van zou zomaar in GT6 kunnen zitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Die komen er eventueel in, mits er genoeg animo voor is. Bron heb ik even niet, zoek ik straks wel op. Je moet trouwens wel inhumaan zijn wil je de Platinum Trophy halen voor GT5. Edit; Bron niet kunnen vinden. Wel andere informatie. GT5 is waarschijnlijk uitgelekt in Czech, er zijn meerdere afbeeldingen van de disc en doos, en ook een gameplay filmpje en een paar andere ingame foto's. De release is ook bekend, ongeveer. Volgens een werknemer bij IGN UK staat die nu op 23 november. Dit jaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Oh, GT6 komt wel ergens rond 2012/13 uit hoor. De engine hebben ze nu, het enige wat ze nog hoeven te doen is nieuwe auto's toevoegen, misschien wat Standaard auto's "converten" naar Premium status, motorfietsen erin proppen, en klaar is die Japanse kerel. Dus de opvolger van zou zomaar in GT6 kunnen zitten? Oh dat zou echt nice zijn! Ik heb Tourist Trophy nooit kunnen spelen omdat ik geen PS2 heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Hij komt sowieso dit jaar. Er zijn al genoeg (faptastische) filmpjes die het bewijzen. Zoek maar naar You5825 op youtube. Als er al mensen zijn die het spel al hebben, is er dus bewijs dat het spel al gedrukt is. En als ze er 2 maanden over doen om alles in te pakken, te versturen, en eventueel extra te drukken, dan is er wel iets heel erg mis met Polyphony Digital en Sony. De meeste geruchten wijzen overigens naar de data tussen 23 november en 3 december. Zoals gezegd is het nog niet zeker of Gran Turismo 5 in de toekomst motorfietsen zal bevatten (bij de release is vrijwel zeker van niet), er moet daar eerst genoeg animo voor zijn. Wat ik wél met zekerheid kan zeggen, is dat het geluid echt ongelofelijk is. Nu klinken ze als auto's, en niet meer als stofzuigers (GT5P, kuch kuch) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.