Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

Jullie weten toch ook wel dat het vandaag een hele treurige dag voor ons is. Het is vandaag de derde van november, maar nu kunnen we weer lekekr twee maandjes wachten. Nu wordt het me echt te veel, ik krijg er tieten van.

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe treurig het ook mag zijn, vandaag kan de release wel bekend gemaakt worden (is weer zo'n GT bijeenkomst dag ofzo). Vind het overigens wel sepastisch dat terwijl het spel al wel aan het drukken is (bron staat ergens in een topic op tweakers.net), ze nog steeds geen release kunnen bevestigen (welke 2-4 weken kan zijn, misschien meer).

Delen op andere websites

Ik had gehoopt met het presenteren van de special editions dat er ook een vaste release date zou zijn jammer genoeg was die er niet en werd hij weer verder uitgesteld. :N

Laten we hopen dat er nu toch wel een vaste release date komt. :)

Delen op andere websites

Nou hopen dat die snel uit komt :puh: .. had een stukje gelezer dat de game zo vol is met date dat er niet veel meer in pas voor de ps3 :puh: .. de overe iedeen gaan ze in GT6 uitbregen :puh: die waarschijnelijk in 2016 komt en nu bezig zijn met ontwikkelen :)

Delen op andere websites

Oh, GT6 komt wel ergens rond 2012/13 uit hoor. De engine hebben ze nu, het enige wat ze nog hoeven te doen is nieuwe auto's toevoegen, misschien wat Standaard auto's "converten" naar Premium status, motorfietsen erin proppen, en klaar is die Japanse kerel.

Delen op andere websites

Die komen er eventueel in, mits er genoeg animo voor is. Bron heb ik even niet, zoek ik straks wel op.

Je moet trouwens wel inhumaan zijn wil je de Platinum Trophy halen voor GT5.

Edit; Bron niet kunnen vinden. Wel andere informatie.

GT5 is waarschijnlijk uitgelekt in Czech, er zijn meerdere afbeeldingen van de disc en doos, en ook een gameplay filmpje en een paar andere ingame foto's. De release is ook bekend, ongeveer. Volgens een werknemer bij IGN UK staat die nu op 23 november.

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Oh, GT6 komt wel ergens rond 2012/13 uit hoor. De engine hebben ze nu, het enige wat ze nog hoeven te doen is nieuwe auto's toevoegen, misschien wat Standaard auto's "converten" naar Premium status, motorfietsen erin proppen, en klaar is die Japanse kerel.

Dus de opvolger van

zou zomaar in GT6 kunnen zitten? :?
Delen op andere websites

Die komen er eventueel in, mits er genoeg animo voor is. Bron heb ik even niet, zoek ik straks wel op.

Je moet trouwens wel inhumaan zijn wil je de Platinum Trophy halen voor GT5.

Edit; Bron niet kunnen vinden. Wel andere informatie.

GT5 is waarschijnlijk uitgelekt in Czech, er zijn meerdere afbeeldingen van de disc en doos, en ook een gameplay filmpje en een paar andere ingame foto's. De release is ook bekend, ongeveer. Volgens een werknemer bij IGN UK staat die nu op 23 november.

Dit jaar? static.gif

Delen op andere websites

Dus de opvolger van

zou zomaar in GT6 kunnen zitten? :?

Oh dat zou echt nice zijn!

Ik heb Tourist Trophy nooit kunnen spelen omdat ik geen PS2 heb.

Delen op andere websites

Hij komt sowieso dit jaar. Er zijn al genoeg (faptastische) filmpjes die het bewijzen. Zoek maar naar You5825 op youtube. Als er al mensen zijn die het spel al hebben, is er dus bewijs dat het spel al gedrukt is. En als ze er 2 maanden over doen om alles in te pakken, te versturen, en eventueel extra te drukken, dan is er wel iets heel erg mis met Polyphony Digital en Sony. De meeste geruchten wijzen overigens naar de data tussen 23 november en 3 december.

Zoals gezegd is het nog niet zeker of Gran Turismo 5 in de toekomst motorfietsen zal bevatten (bij de release is vrijwel zeker van niet), er moet daar eerst genoeg animo voor zijn. Wat ik wél met zekerheid kan zeggen, is dat het geluid echt ongelofelijk is. Nu klinken ze als auto's, en niet meer als stofzuigers (GT5P, kuch kuch)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...