GekkieJ01 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Dit gebruiken ze waarschijnlijk als smoes om de release-datum weer uit te stellen. @ G60 PS3 en PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Ik heb een vraagje, Als ik alle auto's op de GT-PSP heb, kan ik die dan overzetten op mijn "toekomstige" GT5 (PS3)? En zou dit dan met PSN moeten? want mijn WiFi gebeuren in mijn PSP is kapot. EDIT: Dat is echt mee-ster-lijk, geniaal gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Sony was wel keihard genomen als dat waar was Maar gelukkig is het niet zo, aangezien grote winkels zoals Amazon, Media Markt (Duitsland, welke het maandag al wou verkopen), etc. het al In Stock hebben staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Gaat iemand hier nog de Signature edition kopen? Ik was het van plan, maar ik ga dan liever voor de Collectors edtion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Gaat iemand hier nog de Signature edition kopen? Ik was het van plan, maar ik ga dan liever voor de Collectors edtion. Ik ga denk ik de Collecters edition pre-orderen, maar als je de Sig-edition neemt heeft die alles wat de Collectors ook heeft? Oeh, die Signature versie is 200 euro. voor 200,- kan ik ook wel een brommer kopen EDIT: Zonet de Collecters Edition bij Bart Smit gepreorderd, voor een tientje meer kan je heel wat meer krijgen! Damn, er zit ook Facetracking in GT5!!! das nice Bewerkt: 14 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Facetracking werkt net zo goed als Sixaxis, totaal niet dus. De signature edition is wel gigantisch overpriced, vooral voor wij, de Benelux persoontjes, die geen Mercedes kunnen winnen. Het zou me niks verbazen als die speciale wagens gewoon volgende maand (misschien zelfs gratis) in de PSN Store staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Facetracking werkt net zo goed als Sixaxis, totaal niet dus. De signature edition is wel gigantisch overpriced, vooral voor wij, de Benelux persoontjes, die geen Mercedes kunnen winnen. Het zou me niks verbazen als die speciale wagens gewoon volgende maand (misschien zelfs gratis) in de PSN Store staan. Hoe groot acht jij de kans dat jij die Mercedes zou gaan winnen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Bijzaak Omg, wat een release datum allemaal wel niet kan doen voor Sony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Bijzaak Omg, wat een release datum allemaal wel niet kan doen voor Sony Een kant logisch, mensen pre-orderde hem niet omdat ze dachten dat ie weer 5 jaar uitgesteld zou worden Maargoed, misschien komt binnenkort een G25/27 erbij en dan koop ik de game wel, GT5 met een controller vind ik niet zo leuk/handig, heb al ervaring met GT5P. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Ik heb een vraagje, Als ik alle auto's op de GT-PSP heb, kan ik die dan overzetten op mijn "toekomstige" GT5 (PS3)? En zou dit dan met PSN moeten? want mijn WiFi gebeuren in mijn PSP is kapot. EDIT: Is dit een grap? Misschien dat je er beter een bron bij zou kunnen posten? Dit komt nogal ongeloofwaardig over.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Tuurlijk is het een grap, Maar weet iemand ook of dat overzetten van auto's van de PSP naar de PS3 met PSN moet met Gran turismo? http://eu.gran-turismo.com/c/binary/images/13761/photo05a.jpg http://eu.gran-turismo.com/c/binary/images/13922/image02a.jpg http://eu.gran-turismo.com/c/binary/images/13922/image03a.jpg http://eu.gran-turismo.com/c/binary/images/13924/image01a.jpg WELKE MOD HEEFT DIT WEER VERANDERD?? IK WAS DAAR HEEL LANG MEE BEZIG Bewerkt: 14 november 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Er werkt maar 1 link? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Er werkt maar 1 link? Als je op zijn link klikt, krijg je forbidden enzo, klik je bovenin je balk waar de link staat en druk je enter, dan krijg je de plaatjes wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Oke, ik heb een paar filmpjes gekeken van Gran Turismo, en ik krijg er gewoon kippenvel van. Ik wil UM! Ik heb net de Collectors of Special edtion laten pre-orderen door mijn pa, en ik begin helemaal zenuwachtig te worden.. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik zat Gran Turismo 5 Prologue te spelen, terwijl mijn broertje net even een filmpje van GT5 aan het afspelen was. De laatste keer dat ik écht zin had in een spel was bij MCLA, wat een teleurstelling bleek, maar met het zien van de E3 preview kreeg ik er toch zin in, jezus. Nog zo'n 8 dagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.