j0uk3 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik heb met een maat van mij afgesproken dat ik in een Bugatti veyron ga en hij in een CV2. Kijken wie er sneller is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik heb met een maat van mij afgesproken dat ik in een Bugatti veyron ga en hij in een CV2. Kijken wie er sneller is Wat is een CV2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik heb met een maat van mij afgesproken dat ik in een Bugatti veyron ga en hij in een CV2. Kijken wie er sneller is Wat is een CV2? Citroën 2CV, ik wist dat ik het verkeerd typte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik zat Gran Turismo 5 Prologue te spelen, terwijl mijn broertje net even een filmpje van GT5 aan het afspelen was. De laatste keer dat ik écht zin had in een spel was bij MCLA, wat een teleurstelling bleek, maar met het zien van de E3 preview kreeg ik er toch zin in, jezus. Nog zo'n 8 dagen Same here, pff ik begin nu allemaal dingen te bedenken waardoor ik hem eerder kan hebben; 1. Dichtsbijzijnde game-zaak overvallen met de hoop dat ze het spel hebben 2. In mijn te kleine vriezer mezelf invriezen en mijn moeder de opdracht geven om mij op te wekken als hij binnen is 3. Soliciteren bij Polyphony Digital en kijken of of ik hem kan spelen op het werk werk 4. W.i.p (graag meedenken) :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik zat Gran Turismo 5 Prologue te spelen, terwijl mijn broertje net even een filmpje van GT5 aan het afspelen was. De laatste keer dat ik écht zin had in een spel was bij MCLA, wat een teleurstelling bleek, maar met het zien van de E3 preview kreeg ik er toch zin in, jezus. Nog zo'n 8 dagen Same here, pff ik begin nu allemaal dingen te bedenken waardoor ik hem eerder kan hebben; 1. Dichtsbijzijnde game-zaak overvallen met de hoop dat ze het spel hebben 2. In mijn te kleine vriezer mezelf invriezen en mijn moeder de opdracht geven om mij op te wekken als hij binnen is 3. Soliciteren bij Polyphony Digital en kijken of of ik hem kan spelen op het werk werk 4. W.i.p (graag meedenken) :$ Vraag anders maar aan Dylann van 't forum, das onze gangster en hij kan je vast wel helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Ik zat Gran Turismo 5 Prologue te spelen, terwijl mijn broertje net even een filmpje van GT5 aan het afspelen was. De laatste keer dat ik écht zin had in een spel was bij MCLA, wat een teleurstelling bleek, maar met het zien van de E3 preview kreeg ik er toch zin in, jezus. Nog zo'n 8 dagen Same here, pff ik begin nu allemaal dingen te bedenken waardoor ik hem eerder kan hebben; 1. Dichtsbijzijnde game-zaak overvallen met de hoop dat ze het spel hebben 2. In mijn te kleine vriezer mezelf invriezen en mijn moeder de opdracht geven om mij op te wekken als hij binnen is 3. Soliciteren bij Polyphony Digital en kijken of of ik hem kan spelen op het werk werk 4. W.i.p (graag meedenken) Vraag anders maar aan Dylann van 't forum, das onze gangster en hij kan je vast wel helpen Ramkraag in een vrachtwagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Same here, pff ik begin nu allemaal dingen te bedenken waardoor ik hem eerder kan hebben; 1. Dichtsbijzijnde game-zaak overvallen met de hoop dat ze het spel hebben 2. In mijn te kleine vriezer mezelf invriezen en mijn moeder de opdracht geven om mij op te wekken als hij binnen is 3. Soliciteren bij Polyphony Digital en kijken of of ik hem kan spelen op het werk werk 4. W.i.p (graag meedenken) :$ Misschien moet je minder tijd besteden aan het kijken van South Park, en meer tijd besteden aan het kijken van alle filmpjes die mensen hebben opgenomen. En jezus, dat zijn er veel. Ga ze niet kijken, omdat ik het verrassings gevoel wel wil houden, maar het is wel moeilijk xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik heb een paar foto's bekeken maar ik ben niet tevreden hoor. Lees deze discussie eens na: Autoweek.nl/forum -Op de meeste foto's is te zien dat er: meer dan 1000 auto's in het spel zit maar er zit een addertje onder het gras, 200 auto's zijn nieuw gemaakt, de rest komt allemaal uit GT4 volgens mij. -Weinig circuits ( 3 dirt tracks.. ) -Je kan je velgen niet uitkiezen -Slecht schademodel -Geen in-car view bij de meeste auto's ( was al bekend ) -Geen photomode ( volgens mij wel met replaymode ) En nog veel meer, deden ze daar nou 3 jaar over met GT5P? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik vind het geniaal hoe iedereen vergeet wat de positieve punten zijn van GT5. Faptastische weer effecten, fotomode, schade (oké, het is niet perfect, maar we hebben iig schade), geweldige physics, een fatsoenlijke Career-mode, je kan kennelijk aerodynamische zooi op je auto gooien, je kan de velgen veranderen, welke invloed hebben op de prestaties van je auto, een fatsoenlijke online multiplayer, en zo kan ik wel even doorgaan. Oké, dit spel zuigt op alle fronten als het gaat om de standaard-auto's, maar met de ~180 auto's die Premium zijn zal het spel geweldig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik zit te denken om dit spel aan onze "goed-heilig-man" te vragen maar ik heb een vraagje. Ik lees hier en overal dat er veel auto's inzitten. Is hier een lijst van? Dan kan ik kijken of onze eigen auto erin zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Linko Het kan zijn dat er meerderen inzitten, maar dat is tot nu toe nog niet duidelijk. Bij GT PSP hadden ze namelijk ook al een officiële carlist uitgegeven, welke niet compleet bleek te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik moet en zal dit spel kopen, maar nog ben ik het met veel mensen eens van die link van AutoWeek. En ik hoop dat GT6 een stuk beter zal zijn dan wat ik nu al heb gezien/gehoord. Misschien is het raar om te zeggen, maar nu heb ik gewoon weer zin om GT4 te spelen.. :$ Ook het schademodel slaat bijna nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik moet en zal dit spel kopen, maar nog ben ik het met veel mensen eens van die link van AutoWeek. En ik hoop dat GT6 een stuk beter zal zijn dan wat ik nu al heb gezien/gehoord. Misschien is het raar om te zeggen, maar nu heb ik gewoon weer zin om GT4 te spelen.. Ook het schademodel slaat bijna nergens op. Lijkt wel of die gesmolten is, nietwaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Ik moet en zal dit spel kopen, maar nog ben ik het met veel mensen eens van die link van AutoWeek. En ik hoop dat GT6 een stuk beter zal zijn dan wat ik nu al heb gezien/gehoord. Misschien is het raar om te zeggen, maar nu heb ik gewoon weer zin om GT4 te spelen.. Ook het schademodel slaat bijna nergens op. Lijkt wel of die gesmolten is, nietwaar? Idd, gewoon zielig.. En neem het mij niet kwalijk, maar in verhouding van welke mogelijkheden Gran Turismo 4 al had op de PS2, en GT5 op de PS3 lijkt het erg achteruitgegaan. 'Ik heb meer het idee dat Kazunori Yamauchi gewoon bezig is met pure marketing dan met echt gamedesign.' (citaat van een gozer van autoweek) Ik begin dit ook een beetje te denken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Hopelijk krijgen we er een goede multiplayer + trackmaker voor terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.