Tha-Ran Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Komop, hoe oud ben je nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Nouhouuu pest me niet zoooo. Oeh, nog maar een paar B-Spek races en ik heb eindelijk de verdomme Zonda. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Mijn PS3 heeft een flinke stoflaag op zich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Boo fucking hoo Kom op man, ik heb het zo gedaan dat mijn broertjes niet eens in de buurt van mijn PS3 durven komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Boo fucking hoo Kom op man, ik heb het zo gedaan dat mijn broertjes niet eens in de buurt van mijn PS3 durven komen.. Jij gooit gewoon een zakje pepernoten naar beneden en ze gaan eraf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Boo fucking hoo Kom op man, ik heb het zo gedaan dat mijn broertjes niet eens in de buurt van mijn PS3 durven komen.. Jij gooit gewoon een zakje pepernoten naar beneden en ze gaan eraf? Nee, de ijzeren spatel :$ Edit, komt er iemand vandaag online? Ik wil even gaan driften op Eiger Norwand Bewerkt: 10 januari 2011 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Boo fucking hoo Kom op man, ik heb het zo gedaan dat mijn broertjes niet eens in de buurt van mijn PS3 durven komen.. Jij gooit gewoon een zakje pepernoten naar beneden en ze gaan eraf? Nee, de ijzeren spatel :$ Edit, komt er iemand vandaag online? Ik wil even gaan driften op Eiger Norwand Dat kan pas als je broertje eraf is? Oh crap, verkeerde persoon xD Bewerkt: 10 januari 2011 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Heej, mij niet pesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Heej, mij niet pesten Muahahahaha * grimmige lach * Wie vandaag Special Stage 7 met mij en Ron? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Hoe de neuk moet je ooit B-Spek supercar challenge op Daytona doen als die retard niet eens kan winnen met een verdomde getunede Veyron. Jezus christus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Sentoesa, doe die foto's is posten. Vond er nog 2, meer heb ik d'r niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Wat foto's De superdrift auto; Blitz Skyline sedan ER34 De Gay Zonda R De lancer VI Nissan silvia s13 Bewerkt: 19 januari 2011 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 Heeft iemand misschien een paar goede tips voor te driften? En wat een goede wagen is om mee te beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Heeft iemand misschien een paar goede tips voor te driften? En wat een goede wagen is om mee te beginnen. Ik zou er gewoon een paar uitproberen en kijken van welke auto je zelf vindt dat je er goed mee kan driften. Zelf raad ik je de Honda S2000, Mazda RX7 of een Nissan Silvia aan om mee te beginnen. Verder moet je alle rijhulp uitschakelen om echt goed te kunnen driften. Dat weerhoudt de wagen ervan om zelf teveel af te remmen in de bocht en grip te verkrijgen, waardoor je optimaal kan driften. Hayte Bewerkt: 12 januari 2011 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Zelf? Sinds wanneer heet ik zelf? Ook zei ik dat als je té veel drift, zoals ik soms wel eens heb met mijn Autozam of Supra, dan is het misschien makkelijker om het met TC te doen. Ook adviseer ik (ook al deed Velaro dat volgens mij, maar zeg dat niet tegen hem) een RX-7, welke goed kunnen driften. De Lambo Gallardo kan volledig getuned trouwens verrassend goed driften. Bewerkt: 12 januari 2011 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.