Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Waarom focus je in de meeste foto's op het publiek of iets anders totaal onbelangrijks in plaats van op de auto zelf? :7 Dat verpest de foto's wel heel erg.

Foto's die alleen zich op de auto zijn gericht vind ik niet zo veel aan. Ik vind dat foto's ook een mooie achtergrond moeten hebben, maar dat is een persoonlijke keus. Het is wat jezelf vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk eens naar de eerste foto van de BMW M5. Hmm, mooie hotel, prachtig in foto genomen, oh wacht, er zit een grijze vlek voor het hotel. Oooh wacht, dat is een BMW M5. Ik kan begrijpen dat je een mooi achtergrond wilt, maar de auto is belangrijker, niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, de foto is al snel lelijk als de auto er niet scherp opstaat. Ik heb vandaag even de season events (bonusrace 3) gedaan, aangezien deze vannacht vervallen. Het gaat wel snel zo, meteen weer meer dan 2 miljoen credits erbij en een hoop XP. Ik heb ook de eerste endurance race gedaan, ik deed er redelijk lang over, namelijk iets meer dan 2 uur. Nu ga ik maar eens endurance voor B-spec vrijspelen, zodat hij sneller kan levellen. Nu moet ik namelijk steeds dezelfde races opnieuw doen voor een nieuw level te bereiken..

Tijdens een van die season bonusraces reed ik even op 2 wielen met een Lotus Elise :puh:

post-13509-1295476648,98.jpg

post-13509-1295476674,52.jpg

Dan nog enkele foto's van een M5:

post-13509-1295476728,87.jpg

post-13509-1295476742,54.jpg

post-13509-1295476808,54.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen!

Klein vraagje, heeft iemand een Europese toerwagen te leen? Dit in verband met die nieuwe seizoensevenementen. Zou iemand mij er een kunnen lenen of eventueel tijdelijk kunnen ruilen? Ik zal hem teruggeven met een motorbeurt, verse olie, schoonmaakbeurt enzovoorts!

Voeg me maar anders even toe: PW-K

Ik hoor het wel!

Cheers

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen!

Klein vraagje, heeft iemand een Europese toerwagen te leen? Dit in verband met die nieuwe seizoensevenementen. Zou iemand mij er een kunnen lenen of eventueel tijdelijk kunnen ruilen? Ik zal hem teruggeven met een motorbeurt, verse olie, schoonmaakbeurt enzovoorts!

Voeg me maar anders even toe: PW-K

Ik hoor het wel!

Cheers

paul007

Ik kan je wel de Lexus IS-F Racing Concept uitlenen. De seizoensevent is niet zo moeilijk, ik heb hem met deze auto gehaald en je hebt snel veel XP en 2 miljoen credits verdiend. Ik snap ook niet wat er Europees aan deze wagen is, maar goed je kan hem gebruiken en daar gaat het om. (Ik sneed btw altijd die scherpe bocht af bij die seizoensevent :7)

Ik heb ook even de eerste endurance bij B-Spec gedaan, gewoon laten lopen als ik met iets anders bezig was. Zoals het er nu naar uitziet moet ik hem nog minstens twee keer doen voor ik een level hoger ben op B-spec. Zo vlot het ook niet echt.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Die seizoensevents zijn echt geweldig, ik heb vandaag een auto gekocht van 1000 000, maar ik heb er wel een race mee gewonnen van 2000 000. Jammer dat je bij de meeste events bijna niks van grote bedragen kan winnen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Die seizoensevents zijn echt geweldig, ik heb vandaag een auto gekocht van 1000 000, maar ik heb er wel een race mee gewonnen van 2000 000. Jammer dat je bij de meeste events bijna niks van grote bedragen kan winnen. :{

Ik vind dat de beloningen nogal uit balans zijn. Zo krijg je voor een bepaalde race van zes minuten 120.000 credits, en voor de 300 kilometer van Grand Valley krijg je 208.000 credits. Voor de 24 uur van Le Mans krijg je zelfs minder dan een miljoen credits. Ik vind dat die beloningen heel wat mogen opgeschroefd worden, want zo gaat het wel heel traag. Ik kan nu ook wel niet klagen, aangezien ik nu rond de 16 miljoen credits heb, maar dat is grotendeels door de seizoensevents. Die zijn sinds bonusrace drie overigens heel wat makkelijker geworden, terwijl ze bij de eerste twee heel uitdagend waren. Jammer dat er niet wat meer restricties zijn, want zo verdien je het wel heel snel. Maar de seizoensevents zijn dan ook in het leven geroepen om snel veel XP en cash te verdienen, lijkt me?

Link to comment
Delen op andere websites

@GekkieJ01, haha was lache toen. En ik weet nu ook wie Sven is :D

Wanneer gaan we weer in mijn openbare lobby? Dan gaan we wel op de Nürburging, in het donker, met regen, zonder HUD(moet je zelf instellen) en zonder assists. Dà's pas spannend! :Y

Hier nog een paar foto's;

Gran Turismo S

post-33844-129582119498.jpg

Lancer Evo V, Weet iemand trouwens welke bocht op de Nordschleife dit is? Ben het zelf namelijk vergeten

post-33844-129582140409.jpg

Nog eens Evo V

post-33844-129582223518.jpg

NSX RM

post-33844-129582160486.jpg

Driftende 2CV :7

post-33844-129582176461.jpg

@Velaro, die seizoen eventen zijn er ook om veel XP en cash te verdienen, maar van mij mogen ze inderdaad iets uitdagender zijn, vond het wel spannender met die restricties.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm..

Volhens mij heb ik mijn corvette overtuned, want ik kan zelfs de simpelste bocht niet mee nemen.

Hij heeft nu 891 pk, ik wou hem gebruiken voor like the wind en dat met die amerikaanse auto's.

Iemand sugesties? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm..

Volhens mij heb ik mijn corvette overtuned, want ik kan zelfs de simpelste bocht niet mee nemen.

Hij heeft nu 891 pk, ik wou hem gebruiken voor like the wind en dat met die amerikaanse auto's.

Iemand sugesties? ^_^

Ik heb de American Championship en Like The Wind gedaan met de Corvette ZR1 RM met iets meer dan 920 pk. Tune hem dus zo hard als je kan, en verander even de olie als je dat nog niet gedaan hebt. Ik heb volgens mij deze instelling gebruikt, die ik op een forum gevonden heb:

downforce 35/53

trans gearing 261 mph

diff 10/20/10

ride height 0/0

spring rate 16.6/13.4

damper ext 9/7

damper comp 9/7

anti roll 3/5

camber 2.0/1.5

toe 0.0/-.85

Zo zou je amper tot niet moeten afremmen bij de bochten, waardoor je bijna de hele race op topsnelheid kan doorrijden.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...