Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

De gozer die verzonnen heeft dat B-Spec uit de Beta stage zit en waardig voor GT5 is heeft een hersentumor en moet afgemaakt worden. Jezus Christus. Mijn verdomde 458 Italia welke volledig getuned is en alles, blijft haken achter een verdomde 512BB. Hoe vaak ik ook op de "inhaal" of "rijd nou eens verdomd sneller pleuris coureur"-knoppen blijf rammen hij vertikt het om in te halen. En als hij dan eindelijk een manoeuvre probeert doet hij het bij een bocht zodat hij moet remmen en verder weg van zijn tegenstander gaat rijden. Rage.

Link to comment
Delen op andere websites

De gozer die verzonnen heeft dat B-Spec uit de Beta stage zit en waardig voor GT5 is heeft een hersentumor en moet afgemaakt worden. Jezus Christus. Mijn verdomde 458 Italia welke volledig getuned is en alles, blijft haken achter een verdomde 512BB. Hoe vaak ik ook op de "inhaal" of "rijd nou eens verdomd sneller pleuris coureur"-knoppen blijf rammen hij vertikt het om in te halen. En als hij dan eindelijk een manoeuvre probeert doet hij het bij een bocht zodat hij moet remmen en verder weg van zijn tegenstander gaat rijden. Rage.

Geef hem wat vitaminen C, koppijn pilletjes en hij gaat beter presteren. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Heb vandaag m'n Formula gekocht, best wel een vet ding. Rijd echt super! :)

Ik moet alleen nog de Formula GT Cup en de Nascar Cup doen bij de extreme reeks, en ik vind ze redelijk moeilijk. Vooral omdat je eigenlijk geen enkel foutje mag maken, of je verliest meteen de eerste positie en dan is het meestal moeilijk om weer eerste te worden. Ben al meteen afgehaakt bij de eerste Formula GT race, misschien ga ik nog eens proberen en deze keer met zachte in plaats van harde racebanden. Vind het wel goed dat dit wat moeilijker is dan de rest, zo kan je niet altijd simpel een race winnen door mee te doen met een overpowerde auto. Dat is de goede kant aan het feit dat alle tegenstanders ongeveer dezelfde wagen hebben. Van mij mochten er bij de andere events ook best meer restricties komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die races draait het echt om skills, want je kan niet je auto even gaan overtunen om dan de de race met een 20 seconden voorsprong te winnen. Hoewel ik het Amerikaanse kampioenschap ook al uitdagend vindt met een Corvette ZR1 RM. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die races draait het echt om skills, want je kan niet je auto even gaan overtunen om dan de de race met een 20 seconden voorsprong te winnen. Hoewel ik het Amerikaanse kampioenschap ook al uitdagend vindt met een Corvette ZR1 RM. :puh:

Het Allstars-kampioenschap is ook heel uitdagend met de ZR1 RM, je kan je niet veroorloven om ook maar een foutje te maken. Ik heb het uiteindelijk dan toch met een Toyota Minolta gedaan. :7 Ik ben nu level 29, ik denk dat ik gewoon ga wachten op de season events van volgende week om naar level 30 te gaan, want ik heb echt geen zin om weer een endurance te doen.

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt in de photomode, ik vind ze aardig gelukt, ook al is de focus niet bij alle foto's optimaal.

post-13509-1296391502,57.jpg

post-13509-1296391994,12.jpg

post-13509-1296391710,26.jpg

post-13509-1296391748,44.jpg

post-13509-1296391777,1.jpg

post-13509-1296391969,32.jpg

post-13509-1296392030,71.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, ik kan niet wachten tot 18 februari. :{ Dan krijg ik 'm waarschijnlijk. :*D

Kan je dit spel trouwens met z'n tweeën op een PS3 spelen? Ik had geloof wel ergens gelezen dat het kon, maar toch nog even voor zekerheid vragen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, ik kan niet wachten tot 18 februari. :{ Dan krijg ik 'm waarschijnlijk. :*D

Kan je dit spel trouwens met z'n tweeën op een PS3 spelen? Ik had geloof wel ergens gelezen dat het kon, maar toch nog even voor zekerheid vragen. :)

ja dat is mogelijk.

hebben jullie tips voor heel snel geld te verdienen?

wand vindt het eigelijk echt moelijk om dat geld te sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Seizoens event doen of het amerikaanse kampioenschap doen, daar krijg je 117 000 voor 5 minuten racen. :Y

heb er al een paar gedaan probleem is dat je die autos moet kopen en meestal zijn dat van die dure.

en lenen bij een vriend wil ik zo weinig mogelijk doen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb er al een paar gedaan probleem is dat je die autos moet kopen en meestal zijn dat van die dure.

en lenen bij een vriend wil ik zo weinig mogelijk doen.

Season events zijn toch de beste manier om snel veel geld bij te krijgen hoor. Als je alleen al de 2 met de hoogste reward doet, heb je sowieso al meer dan 2 miljoen credits winst. Als je ze dan nog eens allemaal doet, heb je nog een heleboel meer. Meestal hoef je maar een kleine aanpassing aan je auto te doen om te kunnen winnen, dus ga ook niet heel veel geld verspillen aan het tunen van de auto. Zorg er ook voor dat als je een auto koopt, dat je die dan ook voor meerdere doeleinden kan gebruiken. Het is dus nutteloos om voor elke andere race een nieuwe auto te kopen. De Lexus IS-F Racing Concept (750.000 credits) kan je bijvoorbeeld zowel voor het DTM-kampioenschap in A-Spec als voor een season event met een hoge reward gebruiken. Als je ook nog eens de meeste A-Spec events voltooid, moet je al een behoorlijk kapitaal opgespaard hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...