GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik las een paar maanden terug op GT5planet.org dat ze alle auto's nu gaan maken met interieurview, maar zijn ze hier nou al mee bezig of waren het gewoon plannen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) heb weer eens wat pics gemaakt; Bewerkt: 1 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Welk model van Mazda is die laatste foto Rutger? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) een Mazda Atenza ook wel een 6'je uit 2007 Frank. Bewerkt: 1 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 een Mazda Atenza ook wel een 6'je uit 2007 Had je door de zijruit heen gefotografeerd? Want ik kan nooit achter het stuur fotograferen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Er komt mogelijk een soort Free roam modes (fans noemen het de C-spec) bronnetje Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Het klinkt stoer, alleen GT5 neemt nu al zoveel geheugen in op mijn PS3 dat als ze er nog zo'n functie bijdoen ( grote map, nieuwe AI enzovoort ) dat mijn PS3 vol zit. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Het klinkt stoer, alleen GT5 neemt nu al zoveel geheugen in op mijn PS3 dat als ze er nog zo'n functie bijdoen ( grote map, nieuwe AI enzovoort ) dat mijn PS3 vol zit. das een goede feit! Reageren
rienie Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) Ik zie het nut van de C-spec niet echt. Als je dat in een update doet kost dat toch zeker wel 2 GB. En het voegt niks toe. Of ze moeten er een hele nieuwe missie pack bij maken. Anders ben je C-spec na een half uurtje al weer zat vanwege de snelheidslimiet. Bewerkt: 3 maart 2011 door rienie Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik zie het nut van de C-spec niet echt. Als je dat in een update doet kost dat toch zeker wel 2 GB. En het voegt niks toe. Of ze moeten er een hele nieuwe missie pack bij maken. Anders ben je C-spec na een half uurtje al weer zat vanwege de snelheidslimiet. Ik zie er wel nut in, aangezien TDU2 net uit is werd het spel dan ook voolop gespeelt, daarmee bedoel ik dat GT5 spelers-verlies leed, daarom brengen ze nu dus een optie tot C-spec toe waarmee ze de gamers terug proberen te lokken naar GT5. Ik denk dat GT5 het hiervoor deed, maar ik denk niet dat het nut heeft want ondertussen na een paar weekjes gamen zijn de meeste gamers weer terug naar GT5 gegaan. Sowieso lijkt het me wel leuk, realistisch rijden op een 2 baansweg met vrienden en AI. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Glitch gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=TPwc5LFcoTM Reageren
paul007 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik begrijp dit nooit echt? Wat is hier nou eigenlijk het praktisch nut van? Ik bedoel ik vind het er niet leuk uit zien en je hebt er niks aan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik begrijp dit nooit echt? Wat is hier nou eigenlijk het praktisch nut van? Ik bedoel ik vind het er niet leuk uit zien en je hebt er niks aan? Je kan er veel veel veel veel geld mee verdienen. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Heeeeul veel geld! Met vrienden kun je meer dan 3,6 miljoen verdienen in minder dan 20 minuten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.