onbekendeIV Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 of je kan oneindig gaan draggen zonder verplichte bochten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 Heeeeul veel geld! Met vrienden kun je meer dan 3,6 miljoen verdienen in minder dan 20 minuten Hoe wil je hier dan geld uit halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 Heeeeul veel geld! Met vrienden kun je meer dan 3,6 miljoen verdienen in minder dan 20 minuten Hoe wil je hier dan geld uit halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2011 Gister heb 2 miljoen gehaald in 3 minuutjes werk. BTW ron, waarom leavde je opeens... zeiden we iets fouts? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2011 Kan iemand mij die stap uitleggen als je onder de brug zit? Want die lukt niet bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2011 Kan iemand mij die stap uitleggen als je onder de brug zit? Want die lukt niet bij mij. Nou in principe is het zo dat je een start-finishlijn op de kaart ziet staan, op het punt dat je daarover rijd ben je gestart, vervolgens draai je je auto de hele tijd om met een snelheid van 20 km per uur ( dus gewoon rondjes draaien ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2011 eindelijk de Red bull X1 eerlijk verdiend wat een beest met zn 486kmph :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 heeft een japanse wagen nodig uit de jaren 60.voeg me toe als je iets in je garage hebt. alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 nieuwe money+XP glitch, deze keer de Nurburgring 24H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 (bewerkt) sexy foto :$ Bewerkt: 20 maart 2011 door MrIndependent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2011 Jammer dat die glitch van Special Stage 7 is gepatched, je kon er goed gebruik van maken. Nu moeten we het doen met de glitch die o-IV net gaf. Feit is wel dat het veel langer duurt voordat je aan de 200 rondes zit omdat de draaicircel nu veel groter gemaakt moet worden. ( zie filmpje ) @ MrIndependent: Allereerst.. ik ben blij dat ie in spoiler staat want in moest werkelijk 5 minuten wachten voordat de afbeelding helemaal was geladen. Even over je geposte pic: Hier kan je veel meer uithalen! Je auto kon je wat schever neerzetten waardoor je een beter oog creeert voor de auto, nu is het alleen de achterkant. Daarnaast snap ik niet wat het zwarte gedeelte is aan de rechterkant van je pic.. een bandenstapel misschien? Misschien had je die kunnen meenemen in je pic door de auto een beetje schuin voor de bandenstapel te zetten. Het is dus nog even zoeken met de photomode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2011 Voor die glitch heb je ook nog een andere persoon nodig die je helpt wat erg irritant is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2011 Heb gisteren GT5 gehaald voor 20 euries bij de bart smit. Best mooi spel. Maar kan iemand me die instellingen uit leggen met die banden, N3,2 enzovoort? Ik snap er niks van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2011 Heb gisteren GT5 gehaald voor 20 euries bij de bart smit. Best mooi spel. Maar kan iemand me die instellingen uit leggen met die banden, N3,2 enzovoort? Ik snap er niks van? Is het toevallig niet de prologue versie? En N1, Normale banden, slechte versie, N3, beste 'normale' banden, S1 is slechte semi banden, maar wel beter dan N3, en S3 heeft de meeste grip van semi, en dan heb je R1, slechte Racing band maar heeft meer grip dan S3, en dan heb je nog R3, en die heeft het meeste grip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2011 Heb gisteren GT5 gehaald voor 20 euries bij de bart smit. Best mooi spel. Maar kan iemand me die instellingen uit leggen met die banden, N3,2 enzovoort? Ik snap er niks van? Is het toevallig niet de prologue versie? En N1, Normale banden, slechte versie, N3, beste 'normale' banden, S1 is slechte semi banden, maar wel beter dan N3, en S3 heeft de meeste grip van semi, en dan heb je R1, slechte Racing band maar heeft meer grip dan S3, en dan heb je nog R3, en die heeft het meeste grip. Ik weet niet of het de Prologue versie is. Maar welke band is dan de beste? R3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.