Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij die stap uitleggen als je onder de brug zit?

Want die lukt niet bij mij. nope.gif

Nou in principe is het zo dat je een start-finishlijn op de kaart ziet staan, op het punt dat je daarover rijd ben je gestart, vervolgens draai je je auto de hele tijd om met een snelheid van 20 km per uur ( dus gewoon rondjes draaien ).

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat die glitch van Special Stage 7 is gepatched, je kon er goed gebruik van maken. Nu moeten we het doen met de glitch die o-IV net gaf. Feit is wel dat het veel langer duurt voordat je aan de 200 rondes zit omdat de draaicircel nu veel groter gemaakt moet worden. ( zie filmpje )

@ MrIndependent:

Allereerst.. ik ben blij dat ie in spoiler staat want in moest werkelijk 5 minuten wachten voordat de afbeelding helemaal was geladen. icon_cab.gif

Even over je geposte pic: Hier kan je veel meer uithalen!

Je auto kon je wat schever neerzetten waardoor je een beter oog creeert voor de auto, nu is het alleen de achterkant. Daarnaast snap ik niet wat het zwarte gedeelte is aan de rechterkant van je pic.. een bandenstapel misschien? Misschien had je die kunnen meenemen in je pic door de auto een beetje schuin voor de bandenstapel te zetten. Het is dus nog even zoeken met de photomode. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heb gisteren GT5 gehaald voor 20 euries bij de bart smit. Best mooi spel.

Maar kan iemand me die instellingen uit leggen met die banden, N3,2 enzovoort?

Ik snap er niks van?

Is het toevallig niet de prologue versie?

En N1, Normale banden, slechte versie, N3, beste 'normale' banden, S1 is slechte semi banden, maar wel beter dan N3, en S3 heeft de meeste grip van semi, en dan heb je R1, slechte Racing band maar heeft meer grip dan S3, en dan heb je nog R3, en die heeft het meeste grip.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gisteren GT5 gehaald voor 20 euries bij de bart smit. Best mooi spel.

Maar kan iemand me die instellingen uit leggen met die banden, N3,2 enzovoort?

Ik snap er niks van?

Is het toevallig niet de prologue versie?

En N1, Normale banden, slechte versie, N3, beste 'normale' banden, S1 is slechte semi banden, maar wel beter dan N3, en S3 heeft de meeste grip van semi, en dan heb je R1, slechte Racing band maar heeft meer grip dan S3, en dan heb je nog R3, en die heeft het meeste grip.

Ik weet niet of het de Prologue versie is. Maar welke band is dan de beste? R3?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...