Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Count me in puh2.gif. Na het weekend dan wel emo.gif.

Ik wacht eerst hoe het zit met inschrijvingen, dan prikken we een datum, heb toevallig nog een oud topic staan over een GT5 meeting, maar die heb ik nog niet kunnen afmaken. Wellicht dat we in dat topic verder kunnen gaan.

Is goed puh2.gif. Met wat voor auto's dan? Enkel honda's?

Want heb nog wel een honda Civic staan met 307Pk.

Is dat die Honda Civic die je bij het begin hebt?

Die heb ik ook, en dus een Integra + een Honda Civic Type R uit 2008. thumbsup2.gif Maargoed, zoals ik al zei: Even kijken hoe het zit met inschrijvingen dan, want het moet niet falen zoals vorige keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een Honda Integra Type R gekocht, een lekkere blaaspijp eronder gezet, dit heb ik gedaan na het bekijken van een paar meeting filmpjes op YT. Gingen ze allemaal 0-100, 40-140, 80-180 etc.. Was opzich wel vet als wij dat ook een keer gaan doen. hypocrite.gif

Count me in puh2.gif. Na het weekend dan wel emo.gif.

Ik wacht eerst hoe het zit met inschrijvingen, dan prikken we een datum, heb toevallig nog een oud topic staan over een GT5 meeting, maar die heb ik nog niet kunnen afmaken. Wellicht dat we in dat topic verder kunnen gaan.

Is goed puh2.gif. Met wat voor auto's dan? Enkel honda's?

Want heb nog wel een honda Civic staan met 307Pk.

Is dat die Honda Civic die je bij het begin hebt?

Die heb ik ook, en dus een Integra + een Honda Civic Type R uit 2008. thumbsup2.gif Maargoed, zoals ik al zei: Even kijken hoe het zit met inschrijvingen dan, want het moet niet falen zoals vorige keer.

Ja das die honda civic.

Heb overigens net men Nissan Silvia een oliebeurt gegeven en zit nu op 325Pk :puh:. en 480PP. Ineens spoiler en bodykit onder gezet + nieuwe velgjes. Bazen auto jawel xD

Link to comment
Delen op andere websites

Paul en GekkieJ01 heb ik als het goed is nu toegevoegd ;)

chill :)

@ moechy, stuur ff je psn naam dan add ik je wel. of je add mij PSN:dikkelul33

wel ff zeggen dat je moechy bent, krijg nl. wel vaker van die wannabe friends vanwege mn naam XD

heb momenteel 7,9 miljoen Cr, was eerst 17 , maar toen kost ik die flut f'10 die niet zo chill rijdt als de f2007

dus als je auto nodig bent... het geld is er wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Paul en GekkieJ01 heb ik als het goed is nu toegevoegd ;)

chill :)

@ moechy, stuur ff je psn naam dan add ik je wel. of je add mij PSN:dikkelul33

wel ff zeggen dat je moechy bent, krijg nl. wel vaker van die wannabe friends vanwege mn naam XD

heb momenteel 7,9 miljoen Cr, was eerst 17 , maar toen kost ik die flut f'10 die niet zo chill rijdt als de f2007

dus als je auto nodig bent... het geld is er wel :puh:

Heb je toegevoegd. Hmm met die FR races verdien je 10K per race dus in het begin verdient dit wel goed :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die nu met mij GT5 wil doen? :)

Pas na het weekend

Zou je me wel een yaris kunnen sturen? :puh:

Die avitz of kan ik elke yaris gebruiken in die Avitz competitie?

Laat maar. Vond eentje 2dehands voor 15k.

En nu getuned tot 186Pk.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

GT5 blijft leuk, ga vanmiddag denk ik ook nog een paar rondjes maken.

Als er een event komt, dan ben ik er wel! (Als mag dan. :()

Voeg mij maar toe als je wilt: "Wykiey", heb wel weer eens zin om met andere te scheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er nog eens een meeting komt en ik kan erbij zijn dan wil ik zeker ook wel graag meedoen. :)

Anders ik wel :)

Ik kan van 't weekend (denk ik) en volgende week. zal degene die FR hebben gestuurd wel ff accepteren, nog geen tijd voor gehad afgelopen dagen.

's avonds kan ik niet online komen voor een meting oid...

Link to comment
Delen op andere websites

Als er nog eens een meeting komt en ik kan erbij zijn dan wil ik zeker ook wel graag meedoen. :)

Anders ik wel :)

Ik kan van 't weekend (denk ik) en volgende week. zal degene die FR hebben gestuurd wel ff accepteren, nog geen tijd voor gehad afgelopen dagen.

's avonds kan ik niet online komen voor een meting oid...

Ik kan enkel 's avonds :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer.

Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt.

Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment kan ik niet, PS3 is tijdens de rally met Klaas, Henk en Jan stuk gegaan, Ylod weer.

Of het moet wachten tot rond de 28ste, dan word ie wss weer gemaakt.

Jeetje... Heb je nog garantie? Nee toch? En ik doe ook wel mee met die meeting ook al is mijn connectie k*t.

Ja, heb ik nog, krijg een gratis reparatie en anders mijn 80 euro terug, heb wss wel het geld om dan een nieuwe te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...