Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn broer zit nu op de PS3 maar heb ook niet zo lang moet om 18:45 weg naar de voetbal en dus ook nog klaar maken etc. Hoe laat ben/zijn jullie morgen vrij?

Ik van rond 17u. En nu nog de hele avond.

Btw welk nut heeft het om de carrosseriestijfheid te herstellen?

Bewerkt: door moechy
Delen op andere websites

carroseriestijfheid herstellen heeft nut als je veel met een auto gereden hebt (of veel bent gecrashed :puh:).

Want dan zul je vernemen dat je auto niet meer stabiel rijd en door de bochten gaat, dit verschil merk je alleen als je echt veel in een auto rijdt. Daarom kan het soms wel handig zijn om je stijfheid te herstellen..

Delen op andere websites

carroseriestijfheid herstellen heeft nut als je veel met een auto gereden hebt (of veel bent gecrashed :puh:).

Want dan zul je vernemen dat je auto niet meer stabiel rijd en door de bochten gaat, dit verschil merk je alleen als je echt veel in een auto rijdt. Daarom kan het soms wel handig zijn om je stijfheid te herstellen..

Ow ok. Hmm heb net ontdekt dat je echt veel aan je motor kan aanpassen :puh:. Ipv bij instellingen kan je bij tuningshop veel meer upgraden ö

En die Dodge Charger uit 1970 is wel een vet ding. Echt makkelijk tunebaar, enige nadeel is dat je je wel een aanpasbare versnellingsbak nodig hebt.

Delen op andere websites

dat heb je bij vrijwel alle amerikaanse auto's nodig, want die hebben vaak als 6de versnelling een soort overdrive, of de versnellingen zijn soms te zwaar waardoor ie niet meer in de volgende versnelling op een goed toerental komt om door te accelereren..

dus bij us auto's altijd andere versnellingsbak erin pleuren.

koop ook een rs6 dan, daar kan je alles mee :puh:

Delen op andere websites

dat heb je bij vrijwel alle amerikaanse auto's nodig, want die hebben vaak als 6de versnelling een soort overdrive, of de versnellingen zijn soms te zwaar waardoor ie niet meer in de volgende versnelling op een goed toerental komt om door te accelereren..

Oude hebben toch een tamelijke korte(pakweg 220km/u) 4-bak?

Delen op andere websites

ja maar die mustang volgensmij niet (de nieuwe)

kan me ook vergissen hoor, ik pleur er namelijk meteen een andere versnellingsbak in...

Delen op andere websites

Ik vind dat ze goed bezig zijn daar bij GT5. :tu:

Deze DLC ga ik denk ik wel kopen, die auto's & track zijn echt gaaf. Ik zit nog te twijfelen of ik het overige geld dan voor de andere DLC ga gebruiken of ga wachten op leukere DLC.

Ik ga vandaag wel even tijdje racen. :Y

Delen op andere websites

als ik jou was zou ik met dat overige geld gewoon wachten op de volgende DLC, die komt er vast wel.

Ik had ook 20 eu kaart gekocht en daar dlc 1 van gekocht, en later kon ik gewoon de 2de DLC ook kopen.

Maar moet nu wel nieuwe kaart kopen, heb nu nog maar €4,01 ofzo, kan ik nog net die testbaan voor kopen (€3,99), maar niet de auto's :(

alleen omdat 'ie geen IDeal doet...

Delen op andere websites

ja maar die mustang volgensmij niet (de nieuwe)

kan me ook vergissen hoor, ik pleur er namelijk meteen een andere versnellingsbak in...

Ik heb die oude btw. Ben nu bezig met een seizoensevent. Ben al blij als ik 3des word. Heb 91.000 dan xd

Toch nog 2de geworden en zo 165K in de wacht gesleept. Kan je al eens wat van kopen :7

Net een jensen interceptor gekocht en getuned tot 629Pk. Kan nog een supercharger op en dan heeft ie 731Pk :7

Iemand zin om met de kubelwagen of dergelijke beetje te cruisen?

Net even met bassie gecruised :puh:. Met zen kut merc :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...