Limbolander Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 mijn hd3870 PCS ( pro cooling system ) draait altijd op 100% zoals ik al zei, heb al geprobeerd vgabios te updaten maar werkt ook niet, maargoed weer een mooie reden om een nieuwe te halen, binnenkort waarschijnlijk de hd5870 dus kijken hoeveel die kost, en hoeveel de 48xx gaat dalen in prijs. Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Mijn PC is ook de stilste niet. Als ik hem aan zet gaan alle fans 1 seconden op 100% draaien. Daarna gaan ze heel zachtjes. Dat blijf zo, totdat ik ga gamen. Zodra ik net een minuutje GTA speel, hoor ik de fan langzaam opkomen. Als ik dan na een uurje even een blikje cola ga halen, hoor ik mij PC al als ik de trap op kom lopen. Nou is mijn kamer ok wel direct naast de trap, maargoed. Ik heb dat ook een arflow waar een paard de hik van krijg in die koelote kast van Acert. Reageren
dos Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 mijn radoen hd 4850 is ook niet aan te raden voor een vluister stille pc maarje dat zijn gaming vidoe kaarten zo weer zo niet Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 mijn radoen hd 4850 is ook niet aan te raden voor een vluister stille pc maarje dat zijn gaming vidoe kaarten zo weer zo niet VERTALING: Mijn Radeon HD4850 is ook niet aan te raden voor een fluister stille PC maarja dat zijn gaming videokaarten zo weer niet(?) Kan jij eens zonder spellings fouten typen? Het is haast niet te lezen. [Ja, ik weet dat het offtopic is maar ik begin me er aan te ergeren] Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 mijn radoen hd 4850 is ook niet aan te raden voor een vluister stille pc maarje dat zijn gaming vidoe kaarten zo weer zo niet VERTALING: Mijn Radeon HD4850 is ook niet aan te raden voor een fluister stille PC maarja dat zijn gaming videokaarten zo weer niet(?) Kan jij eens zonder spellings fouten typen? Het is haast niet te lezen. Als je het dan vertaald, doe het dan goed Het stilste is gewoon met een heatsink, maar dan word je GPU ook net zo heet als een grillplaat. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Gaming videokaarten zijn zeer stil te krijgen mits je er een goede koeler op zet. Ik kan mijn CPU passief koelen, en dat scheelt heel veel qua geluid. Je hoort m'n videokaart alleen maar bij het opstarten en wanner hij bij de 55*C komt, hoger dan 58*C komt hij nooit (Sparkle koeler) Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 zoals ik al zei, als je je pc net opstart dan staat het fancontrol van je moederbord nog niet aan, omdat alles nog geladen wordt, als je dan eenmaal voorbij je bios POST bent dan hoor je ze een stuk minder omdat dan fancontrol etc weer aanstaat. Reageren
joshoon Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Laten we eerst ophouden over de videokaarten. Big boss, als ik jou was zal ik eerst je PC ventilator eens leegzuigen met een stofzuiger (Doe wel voorzichtig, maak de boel niet kapot ) En geef ons daarna eens je resultaat, of het geholpen heeft. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Laten we eerst ophouden over de videokaarten.Big boss, als ik jou was zal ik eerst je PC ventilator eens leegzuigen met een stofzuiger (Doe wel voorzichtig, maak de boel niet kapot ) En geef ons daarna eens je resultaat, of het geholpen heeft. compressor is beter, dat is ook wat die vroeg in zn startpost, of dat kon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.