z0nnebril Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Ik heb GTA4 zelf nog niet op mn pc, omdat deze het niet aankan, maar krijg binnenkort wel een goede nieuwe pc waar het wel op kan... nu wil ik GTA wel helemaal goed instaleren, maar wat is dat Life nou? Op dit forum kom ik ook veel dingen tegen over patches...wat is dit allemaal en waarvoor heb je het nodig? is dit voor Multiplayer of gewoon voor Singleplayer? alvast bedank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Je moet eerst het spel installeren, dan wordt 1) Je spel zelf geïnstalleerd 2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements) 3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo) 4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen. Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live. Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. >>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<< Bewerkt: 8 mei 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Je moet eerst het spel installeren, dan wordt1) Je spel zelf geïnstalleerd 2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements) 3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo) 4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen. Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live. Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. >>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<< wat een gedoe zeg, ik vind het wel irritant...waarom niet gewoon zoals bij andere spellen..?? doet de cd-rom erin, instaleren en spelen maar maar met die patches enzow....Phffff owja, waar kan je die patches dan downloaden? Bewerkt: 8 mei 2009 door z0nnebril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 >>klik<< Ik ben niet zeker, maar ik denk niet dat je eerst patch 1 moet downloaden en dan patch 3 (patch 2 kan je niet meer downloaden omdat die problemen gaf, Rockstar heeft dus patch drie gemaakt). >>Neem hier ook eens een kijkje als je wil weten hoe je GTA IV beter kan laten draaien op je pc<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
z0nnebril Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Je moet eerst het spel installeren, dan wordt1) Je spel zelf geïnstalleerd 2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements) 3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo) 4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen. Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live. Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. >>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<< wat een gedoe zeg, ik vind het wel irritant...waarom niet gewoon zoals bij andere spellen..?? doet de cd-rom erin, instaleren en spelen maar maar met die patches enzow....Phffff owja, waar kan je die patches dan downloaden? ok, dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.