Jump to content

life?


z0nnebril

Recommended Posts

Ik heb GTA4 zelf nog niet op mn pc, omdat deze het niet aankan, maar krijg binnenkort wel een goede nieuwe pc waar het wel op kan...

nu wil ik GTA wel helemaal goed instaleren, maar wat is dat Life nou? Op dit forum kom ik ook veel dingen tegen over patches...wat is dit allemaal en waarvoor heb je het nodig? is dit voor Multiplayer of gewoon voor Singleplayer?

alvast bedank _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst het spel installeren, dan wordt

1) Je spel zelf geïnstalleerd

2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements)

3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo)

4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen.

Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live.

Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. ^_^

>>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<<

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst het spel installeren, dan wordt

1) Je spel zelf geïnstalleerd

2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements)

3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo)

4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen.

Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live.

Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. ^_^

>>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<<

wat een gedoe zeg, ik vind het wel irritant...waarom niet gewoon zoals bij andere spellen..?? doet de cd-rom erin, instaleren en spelen maar ^_^

maar met die patches enzow....Phffff :duh:

owja, waar kan je die patches dan downloaden?

Bewerkt: door z0nnebril
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst het spel installeren, dan wordt

1) Je spel zelf geïnstalleerd

2) Games For Windows Live (nodig voor het multiplayer spelen, accounts en achievements)

3) Rockstar Games Social Club (Soort van beveiliging van rockstar games, ook accuont systeem en nodig voor uploaden van filmpjes enzo)

4) Nog wat updates als DirectX en .net framework, software die GTA gebruikt om goed te lopen.

Als dit allemaal geïnstalleerd is, moet je eerst de patches van GTA IV downloaden. Er zijn er 3, maar de laatste installeren is al genoeg denk ik. Daarna zal social club moeten geüpdate worden, en als laatste games for windows live.

Het lijkt idd moeilijk als je het allemaal leest, maar het is allemaal vrij simpel eenmaal je ermee bezig bent. Geen stress dus. ^_^

>>neem hier ook een kijkje, een heel topic over het installeren van GTA IV met troubleshooting en uitleg<<

wat een gedoe zeg, ik vind het wel irritant...waarom niet gewoon zoals bij andere spellen..?? doet de cd-rom erin, instaleren en spelen maar ^_^

maar met die patches enzow....Phffff :duh:

owja, waar kan je die patches dan downloaden?

ok, dank je ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...