gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo bij mij werkt china town wars niet het wil zelfs niet opstarten. maar ik kan er niet mee naar de winkel gaan want kheb het gedownload heeft iemand anders dit ook????
H995 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo bij mij werkt china town wars niet het wil zelfs niet opstarten.maar ik kan er niet mee naar de winkel gaan want kheb het gedownload heeft iemand anders dit ook???? Ik zlf heb het niet (heb het orginele spel) maar mischien moet je dan een andere downloaden of natuurlijk het orgingle spel kopen
.Corneria. Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 We mogen je niet helpen omdat het illegaal is. Sorry. Corneria
wupie Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 de enigste oplossing is op de fiets stappen en naar de winkel gaan[/font]
Svenie Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Je zal het spel inderdaad moeten kopen. Op dit forum hebben we geen enkel medelijden met leden die een spel downloaden, en daarom ben ik ook genoodzaakt je te vertellen dat we je niet mogen helpen.
Recommended Posts